Menü

„A vízkincset nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön!”
Főoldal
Hírek » Aktualitások
2018. július 17. kedd - Elek,Endre napja - 15:20

Aktualitások


Virágos Magyarország: VESZPRÉM NEMZETKÖZI ZSŰRIZÉSE - 2018-07-11
Az Entente Florale Europe verseny nemzetközi zsűrije június 29-én érkezett Veszprémbe. A település a Virágos Magyarország 2017. évi versenyében érdemelte ki, hogy képviselhesse hazánkat az idei európai megmérettetésen.
 
A Magyar Turisztikai Ügynökség készített egy kisfilmet a zsűrizési napról.
 
MAVÍZ Sajtóközlemény - 2018-07-11
A Magyar Víziközmű Szövetség örömmel csatlakozik a Felelős Gasztrohős Alapítvány, a Humusz Szövetség és a Refil kezdeményezéséhez, amelyben közösen kívánják felhívni a lakosság figyelmét a műanyagmentes életre, a környezettudatos viselkedésre a „Töltsd velünk a júliust” elnevezésű kampányukkal.
 
A sasjtóközlemény ITT olvasható.
Felhasználói elégedettség mérés 2018. júliusától - 2018-06-25
A víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 5. § (2) bekezdésében foglaltak alapján, 2018-tól kezdődően a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kötelezi a víziközmű-szolgáltatókat - így társaságunkat a BAKONYKARSZT Zrt.-t is -, hogy kétévente független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a közszolgáltatási-szerződések alapján vételező lakossági felhasználók víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos elégedettségét, a fogyasztói érdekek védelme és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából.
 
A felmérés várhatóan 2018. július 2-tól indul, melynek keretében a felhasználók az ügyfélszolgálaton személyes ügyintézés során tableten, illetve telefonos ügyintézés alkalmával azonnal válaszolhatnak egy véletlenszerűen kiválasztott kérdésre. Azok az ügyfelek, akik a telefonos ügyintézést követően, adatkezelési nyilatkozat elfogadása után, kívánják elmondani részletesen véleményüket a szolgáltatással kapcsolatban, a közvélemény-kutató keresi meg telefonon.
 
A közvélemény-kutató szervezet munkatársai 2018 őszén személyesen keresik fel az előzetesen, véletlenszerűen kiválasztott felhasználókat, melynek során kifejthetik véleményüket a víziközmű-szolgáltatásról.
 
Kérjük felhasználóink szíves együttműködését a sikeres felmérés érdekében.
Nem lakossági felhasználók személyes ügyintézése 2018.04.09-től - 2018-04-05
 
Ezúton tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználóinkat, hogy a nem lakossági felhasználókkal kapcsolatos személyes ügyintézés időpontjai 2018. április 9-től megváltoznak.
A nem lakossági felhasználók számára a személyes ügyintézésére (pl.: a felhasználási helyen a tulajdonos, illetve bérlő változással kapcsolatos átírások, kontingenssel kapcsolatos ügyintézés stb.) a következő időpontokban biztosítunk lehetőséget:

                                                                         kedd      8:00-14:00 óra között
                                                                         szerda   8:00-14:00 óra között

Lehetőség van továbbá kollégáinkkal telefonon (88/411-141 - 1-es menü # menüpont vagy 88/889-732, 88/889-741), illetve e-mailban (bakonykarszt@bakonykarszt.hu) konkrét ügyintézési időpont egyeztetésére is.
Az ügyintézés gördülékenységének biztosítása érdekében kérjük, hogy a személyes ügyintézéshez a következő iratokat legyenek szívesek magukkal hozni:
A nem lakossági felhasználó cégbírósági bejegyzése, illetve az egyéni vállalkozók esetében a vállalkozási tevékenység bejelentésének igazolása, aláírási címpéldány, az ügyintézéssel érintett ingatlan 60 napnál nem régebbi tulajdoni lapja (nem hiteles tulajdoni lap is elfogadható) vagy adás-vételi szerződés, meghatalmazás, amennyiben az ügyintéző a cég ügyében megbízottként jár el.
Kérjük, hogy a fenti ügyekben ügyinézésüket szíveskedjenek a meghatározott ügyfélfogadási időpontokra vagy az egyedileg kért időpontokra időzíteni.
Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük!

                                                                                               BAKONYKARSZT Zrt.
Tisztelt Felhasználóink!
Ezúton szeretnénk megköszönni, hogy kitöltötték a vevői megelégedettség méréssel kapcsolatos kérdőívünket. Köszönjük, hogy időt szántak arra, hogy részt vegyenek a felmérésben és ezzel segítsék a munkánkat.
Az alábbiakban az Önök által leggyakrabban feltett kérdésekre adunk választ és segítséget szeretnénk nyújtani abban, hogy a honlapunkon található információk eljussanak Önökhöz!
 
Általánosságban:
A BAKONYKARSZT Zrt. honlapján olvashat a Társaság aktuális híreiről, tervezett üzemszünetekről, településenkénti ivóvíz minőségi adatokról és a tisztított szennyvíz minőségekről. Megtalálja és olvashatja a Bakonyi Karsztvíz újság, valamint a Hírlevelek összes eddig megjelent számát, amelyben sok érdekességet olvashat fejlesztésekről, jövőbeni célokról, a szolgáltatott ivóvíz minőségéről, vízkeménységről, vízlágyításról, mobil applikációról és a Hírlevélben található számlamagyarázatunk segíthet a számla megértésében is.
A Közérdekű adatok címszó alatt megtalálható Társaságunk Üzletszabályzata.
A Letölthető nyomtatványok címszó alatt is sok tájékoztatást olvashat többek között az ivóvíz-törzshálózatra való rákötésekről, a szennyvíz-törzshálózatra való rákötésekről, házi beemelők műszaki követelményeiről, a bekötővezeték fektetési munkák elvégzésének feltételeiről, mellékvízmérők felszereléséről stb.
Kérjük, hogy nézze meg honlapunkat, amennyiben van rá lehetősége és tudjon meg többet a szolgáltatásunkkal kapcsolatosan.

A vevői megelégedettség mérés során gyakran feltett kérdésekre az alábbiakban adunk rövid választ:
1
ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINK,
ÜZEMEGYSÉGEINK
ELÉRHETŐSÉGEI

hírleveleink

On-line Ügyfélszolgálat Mobil Alkalmazás
 
Várpalota térségi bántapusztai vízbázis biztonságba helyezése
KEOP-2.2.3/B/09-11
-2011-0003
Magyarország megújul


Készítette: