Menü

„A vízkincset nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön!”
Főoldal
Vendégkönyv
2017. szeptember 21. csütörtök - Máté,Mirella napja - 03:25

Vendégkönyv

Tisztelt Fogyasztók!

Üdvözöljük cégünk vendégkönyvében! Kérjük, ossza meg velünk észrevételeit az alábbi mezők kitöltésével!


Neve: *
E-mail címe:
Hozzászólás: *
Ellenőrző kód: *    
 
 
* a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!


Mutat:

Péter György 2017-08-17 19:45:55
Tisztelt Ügyintéző! Kérem átadni köszönetemet átadni Fadromás munkatársaiknak, kik Peremartonban a Jázmin utcában a csatorna dugulás elhárítást 4m3 vízzel profi módon megoldották. Tisztelettel: Péter György +36303828094
Bakonykarszt Zrt. 2017-08-18 05:54:54
Tisztelt Péter György!

Köszönjük kedves sorait és átadjuk személyesen megnevezett kollégáinknak is!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.

Hoffmann Ákos 2017-08-04 14:53:11
Tiszteletem!
Gusztustalannak tartom, hogy egy ügyfél szolgáltat maximum 14 óráig elérhető! Én is ugyan ebben a munkakörben dolgozom és legalább este 20 óráig állunk ügyfeleink rendelkezésére. Kész vicc, amit ez a szerencsétlen cég leművel.
Bakonykarszt Zrt. 2017-08-05 07:17:44
Tisztelt Hoffmann Ákos!

A BAKONYKARSZT Zrt. Ügyfélszolgálata az érvényben lévő és illetékes hatóságok által elfogadott Üzletszabályzat szerint minden hétfőn reggel 8 órától este 20 óráig, a hét további munkanapjain reggel 8 órától délután 14 óráig áll kedves Felhasználóink rendelkezésére. Ezzel a nyitvatartási renddel megfelelünk az érvényben lévő jogszabályi előírásoknak. Ügyei intézésében telefonon, interneten és postai úton is eljárhat.

Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
VARGA ATTILÁNÉ 2017-07-04 15:53:19
Nem értem miért? Ezt a választ kaptam: A regisztrációs kérelmet sajnos nem áll módunkban befogadni.
Lehetséges okok:
Az Ön által megadott azonosító hibás.
Az Ön által megadott e-mail címet már más ügyfelünk használja. Az azonosító jó, az email címről még nem regisztráltam. Mi a teendő?
Bakonykarszt Zrt. 2017-07-05 06:06:15
Tisztelt Varga Attiláné!
Kérem ellenőrizze még egyszer személyes adatait és próbálja újra a regisztrációt. Adatai egyeztetésében Ügyfélszolgálataink rendelkezésre állnak. Amennyiben újra sikertelen lenne a próbálkozás keresse fel lakóhelye szerinti Ügyfélszolgálatunkat személyes adategyeztetés ügyében.

Tisztelettel: Petrovai Péter
Cserkész Tibor 2017-06-07 12:51:11
Tisztelt Szolgáltató!
Korábbi kérdéseim egy részére választ kaptam, miszerint "a hatályos jogszabályi előírás szerint a víziközmű-szolgáltató az igénybejelentést el kel, hogy utasítsa mindaddig, amíg a felhasználási helyre vonatkozóan a lejárt határidejű vagy vitatott díjtartozás áll fenn."
Kerestem ezt a kötelezettséget a 2011. évi CCIX. törvényben, de nem találtam. Az 51.§. (5)bek. és az 58.§. (1)bek. szerint a szolgáltató korlátozHAT, felfüggesztHET, stb, tehát nem törvényi kötelezettség, hanem lehetőség. Természetesen érthető, hogy a szolgáltató érdeke a tartozás beahajtása, de elképzelhető, hogy erősebb érdek egy szolgáltatás biztosítása egy fizető ügyfélnek. Ezt az adott körülmények mérlegelésével lehetne eldönteni.

Másik kérdésemre nem kaptam választ, hogy számomra milyen költséggel jár a korlátozás feloldása? Kaphatok-e információt a a díjakról az ingatlan megvásárlása előtt, vagy csak tulajdonosként fogok szembesülni a víz- és csatornabekötés költségeiről?
Üdvözlettel: Cserkész Tibor
Gere Éva 2017-06-06 17:00:16
Próbáltam regisztrálni,de nem fogadta el az adataimat?vajon miért?A felhasználó azonosítóhoz hány számjegyet kell írni?Amely név a számlán szerepel ,az van az adatoknál,vagy ez eltérhet?Köszönöm.
Bakonykarszt Zrt. 2017-06-07 06:10:42
Tisztelt Gere Éva!

A regisztráció menetéről és a szükséges adatokról a regisztrációs oldalon pontos információkat kap:

A regisztrációhoz szükséges 8 számjegyű ügyfél azonosítót a vízdíjszámlán a "Felhasználó azonosító száma" mezőben található. Kérjük, mind a 8 számjegyet tüntesse fel a regisztráció során!

Az itt megadott e-mail címre fogja küldeni a program Önnek a jelszót, és minden értesítést a jövőben. Kérjük, olyan e-mail fiók címet adjon meg itt, amelyhez biztosan van hozzáférése! Az Ön által megadott e-mail címmel, és a válaszüzenetünkben található jelszóval tud belépni a rendszerbe. Kérjük, a jelszót bejelentkezés után lehetőleg változtassa meg a Profil menüpont alatt.

A név, anyja neve, születési hely és születési dátum mezőkbe azokat az adatokat kell beírni, melyeket Ön a szerződéskötéskor megadott.

Amennyiben a regisztráció során Ön által megadott adatok nem egyeznek a nyilvántartásunkban található adatokkal, a program hibaüzenetet küld Önnek. A hibaüzenet azonban nem tartalmazza a hiba pontos leírását az esetleges visszaélések elkerülése érdekében. Ezért – amennyiben a regisztráció során bármilyen probléma merül fel – kérjük, hogy hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 88/423-222-es telefonszámon, ahol munkatársaink készséggel segítenek a regisztrációval, illetve a bejelentkezéssel kapcsolatos kérdésekben.

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
Cserkész Tibor 2017-05-26 19:59:24
Tisztelt Szolgáltató!
Arról szeretnék érdeklődni, hogy ha egy ingatlanon tartozás miatt korlátozást vezetnek be, akkor ezen ingatlant megvásárolva, miként kérhetem a korlátozás feloldását? A meglévő tartozástól függetlenül én tudok-e szolgáltatási szerződést kötni? Számomra milyen költséggel jár a korlátozás feloldása? Kaphatok-e információt a a díjakról az ingatlan megvásárlása előtt, vagy csak tulajdonosként fogok szembesülni a víz- és csatornabekötés költségeiről?
Üdvözlettel: Cserkész Tibor
Bakonykarszt Zrt. 2017-05-29 08:46:47
Kedves Cserkész Tibor Úr!

Igénybejelentését követően a víziközű-szolgáltató köteles vizsgálni, hogy az adott felhasználási helyen nyilvántart-e hátralékot. A hatályos jogszabályi előírás szerint a víziközmű-szolgáltató az igénybejelentést el kel, hogy utasítsa mindaddig, amíg a felhasználási helyre vonatkozóan a lejárt határidejű vagy vitatott díjtartozás áll fenn.

A BAKONYKARSZT Zrt. hatályos üzletszabályzata a tulajdonosváltozás esetén az alábbi eljárásrendet alkalmazza:

A Felhasználó/Tulajdonos, illetőleg az Elkülönített vízhasználó személyében beállott változást a régi és új Felhasználó/Tulajdonos, illetőleg Elkülönített vízhasználó együttesen köteles a vízmérőállás megjelölésével a változástól számított 30 napon belül a Szolgáltatónak bejelenteni. A bejelentés elmulasztása esetén az abból eredő károkért a korábbi Felhasználó és az új Felhasználó, illetőleg az Elkülönített vízhasználó egyetemlegesen felel.


A fentiek alapján kérjük, hogy az eladóval együttesen szíveskedjenek felkeresni ügyfélszolgálatunkat.

Üdvözlettel:
BAKONYKARSZT Zrt.
Csörget Péter 2017-01-11 20:08:08
Kedves Holgyem/Uram,

Szeretnem a kapcsolatot felvenni Gajdáné Papp Ágnessel az ajkai uzemmernoksegrol.Csak telefonos elerhetoseg van mindenhol megadva,de en kulfoldrol csak e-mail utjan tudok kommunikalni tobb hetig!Legyenek kedvesek az ajkai uzemmernoksegre egy e-mailos kontaktot adni.Magyarpolanyi zartkerti teruletem kozmuvesiteserol szeretnek ertekezni egy illetekes emberrel.
Udvozlettel
Csorget Peter
villanyos75 2016-12-21 20:35:18
Tisztelt szolgáltató!

Kérem, hogy amennyiben lehetséges, tegyék lehetővé az online bankkártyás fizetést. A jövőben várhatóan egyre többen fogják cafetéria juttatásukat bankkártyára kapni, de ezzel készpénzt felvenni, postán csekket fizetni nem lehet. Más szolgáltatóknál működik a dolog. Kérem fontolják meg ezt a lehetőséget.
Bakonykarszt Zrt. 2016-12-22 06:11:22
Tisztelt villanyos75!

Az on-line ügyfélszolgálatunkra regisztrált és ott e-számla szolgáltatásunkat választó Felhasználóinknak már jelenleg is van lehetősége elektronikusan, bankkártyával kiegyenlíteni a kibocsátott számlákat. Jelenleg dolgozunk azon, hogy a nem regisztrált ügyfeleinknek is biztosítsuk ezen lehetőséget. Felhívom figyelmét a csoportos beszedési megbízáson keresztül történő fizetés lehetőségére is, melynek során Önnek nincs dolga a kifizetéssel és megfelelő limit beállításával az esetlegesen váratlanul megnövekedett számlaértékek kezelését egyedileg elvégezheti.
Kiss Antal 2016-11-29 20:55:47
Ilyen létezik Németh Zoltán?
Nálunk mindíg előre egyeztetett időpontban jöttek a szerelők mérőt cserélni!

Tisztelt Petrovai Péter!
Köszönöm válaszát, akkor várom a szeptemberi Víz újság digitális változatát...
Németh Zoltán 2016-11-25 17:44:53
Felhívás mielött bárki nem lenne otthon, ha vízora cseréje lenne!!!
Ezúton is szeretném megköszönni a Bakonykarszt Víz-és Csatornamű Zrt-nek az elvégzett vízóra-csere munkát, amely következő képpen történt..

Becsöngetve nem találtak otthon senkit, majd kerítésen kivülröl az első udvarban lévö kutyát gázsprével lefujták, utánna bementek ajtó zárát lefordítva, és az óra cseréjét elvégezték..

Gratulálok ehhez az ocska munkához, illetve ahhoz, hogy ilyen minöségi szakembereik vannak!!
Kiss Antal 2016-11-24 22:53:25
Tisztelt Bakonykarszt!

Mi annak az oka, hogy honlapjukra nem kerülnek fel az épp aktuális Bakonykarszt Karsztviz lapszamai és a Hírlevelet?
Szeretnék a honlapjukrol tájékozódni de ezek folyamatosan késnek. Koszonom valaszadasukat.
Bakonykarszt Zrt. 2016-11-25 06:23:45
Tisztelt Kiss Antal!

A Bakonyi Karsztvíz újság számait nyomdában állítjuk elő és valóban némi késéssel érkeznek meg a honlapon szerepeltethető változatok. Ezen próbálunk változtatni. A Hírlevelek esetében a most legfrissebb 2016. II. szám megtalálható oldalunkon.

Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
F.László 2016-10-29 08:21:35
Tisztelt Ügyintéző!

Lakást vásároltunk Veszprémben,melynek 1/2-1/2 részben vagyunk tulajdonosai a feleségemmel.Ennek ellenére nem tudják a nyilvántartásukban a kettős ügyintézési lehetőséget biztosítani rendszerükben, így a teljes jogú tulajdonostárs csak meghatalmazással ügyfél.Tájékoztatásul megjegyzem,amit nyilván Önök is más partnereknél mint ügyfelek tapasztalhatnak, azonnal mindkét fél ügyintézési lehetősége biztosított, gáz- villany-, de még a pénzügyi szektorban is. Biztosan elfér az Ügyfél rovatban a pl.Kovács Lászlóné és Kovács László is,miután a családjogi törvény alapján az "és" kivételével bizony ennél hosszabb névviselésre is van lehetőség.Kérem, szíveskedjenek lehetővé tenni a kettős,saját jogú ügyintézés lehetőségét, a jelenlegi gyakorlatukkal szemben. Köszönöm, ha rugalmasan ügyintéznek.

Tisztelettel: F.László
Bakonykarszt Zrt. 2016-11-02 13:29:50
Tisztelt F. László!

Sajnáljuk, hogy a jelenleg alkalmazott vízdíj számlázási programunk nem teszi lehetővé, hogy egy adott felhasználási helyhez két tulajdonos adatait rögzítsük a szerződéseken.

A telefonos és személyes ügyintézéshez azonban lehetőséget tudunk biztosítani felesége, mint tulajdonostárs részére is, amennyiben személyes adatait megadják számunkra. Elektronikus ügyintézésre a továbbiakban is csak az Ön adataival lesz lehetőségük.
Várjuk felesége és a felhasználási helyük adatait.

Üdvözlettel:

Imreh László
BAKONYKARSZT Zrt.
Értékesítési osztályvezető
telefon: 06-88-423-222/217
mobil: +36209813759
D.K. Mónika 2016-10-14 00:07:54
Tisztelt Bakonykarszt! Az elöző hozzászóló vagyok.Csatorna szolgaltatas nélkül kötöttek velem szerzödést az új szerződèst még mindig nem kaptam meg ami tartalmazza a csatorna szolgáltatást. Szeptemberben azt a választ kaptam ,hogy hamarosan új szerződéssel fognak megkeresni . Azóta még nem érkezett meg. A csekket megkaptam ami tartalmazza az elmaradt csatorna dijat erre az èvre. De a szerződést mikor fogom megkapni?
D.K. Mónika 2016-09-04 20:01:09
Tisztelt Bakonykarszt! Nem csak a panaszomat irom le hanem a fejleményeket is. Kiderült,hogy csak tévedés történt az ügyemmel kapcsolatban. Minden Bakonykarsztosnak akik segitettek nagyon köszönöm a segitséget. Üdvözlettel: D.K. Mónika
D.K. Mónika 2016-08-29 13:00:37
Kedves Bakonykarszt! 2014.02.04én vasároltam egy hazat,ügyved jelenlétében. Az elöző tulaj bevezette a szennyvizet es rá is csatlakozott . Egyébként a szomszédom szennyize is ide van bevezetve az én udvaromra,egyszerre csináltatták meg, és érdekes neki nem jött levél.A házat ìgy vasaroltam meg ,hogy minden rendben van . A múlt hèten jött egy tájékoztató levél,a talajterhelès dijról. Mire fel??? Miért kaptam levelet ès miért 2 ès fél év után??? Mélységesen fel vagyok háborodva! Ha netán még is van valami problèma akkor miért 2és fél év után közlik velem??? Amúgy a ház eddig nem volt lakva,par napja költöztünk be,mivel eddig felújitás alatt volt. A 2és fél év alatt nem volt vizfogyasztásom vagy ez a probléma????De hát ki az a hülye aki csak úgy folyatja a vizet a csapból a semmire,hogy legyen vizfogyasztása???Akkor minek vezette be az elöző tulaj a szenyvizet ha nekem meg kiküldték ,hogy majd talajterhelést kell fizetnem????? Valaki segitsen ,mert nemm értem ezt az egészet!!! Föleg azt nem ,hogy 2és fél èvig azt hittem minden rendben erre kapok egy levelet az önkormányzattól ,talajterhelés ügybe. Hol voltak 2és fel even keresztü,eddig mit csinaltak,hogy ez most jutott az eszükbe? Nagyon remèlem,hogy ez valami tévedés lesz. Delelőtt beszéltem egy hölggyel azt mondta utánna fog nézni es vissza hiv . Köszönöm
Veronika 2016-08-02 12:37:45
Tisztelt Bakonykarszt Zrt.!

Örömmel tapasztaltuk várpalotai üzemegységükben dolgozó kolléganőjük, Schillinger Krisztina rendkívüli segítőkészségét és szakmai felkészültségét, valamint Makai Ferenc jó tanácsait is köszönettel vettük ügyünk intézéséhez.

Üdvözlettel: Grónusz-Nagy Veronika
Farkas Szilveszter 2016-07-20 19:41:27
Kedves szolgáltató!!!!

Köszönöm szépen a rendkívüli tájékoztatást,amit nem kaptam meg,sem én, sem Hajmáskér falu lakói.Így ezen a gyönyörű nyári napon, 2016.07.20-án reggel 8:00-tól este 19:10-ig élvezhettük a vízhiány szebbnél szebb örömeit.Még jó,hogy nekem az a nagy szerencsém,hogy sok alternatívát tudok kihasználni.Például Vilonyán el tudtam menni,biológiai szükségleteim elvégzésére.Veszprémbe pedig az ügyvéd ismerősömnél le tudtam zuhanyozni.Jövőben szeretném, ha írásbeli tájékoztatást vagy egy e-mail-t kapnák a nagyra becsült cégüktől.

Ui: Még jó,hogy a takarító gépet nem ma kölcsönöztem ki.

Tisztelettel:Farkas Szilveszter.
Bakonykarszt Zrt. 2016-07-21 09:13:44
Tisztelt Farkas Szilveszter!
Hajmáskér településen a július 20-i vízhiányra azért került sor, mert az ivóvíz medencéhez vizet szállító vezetéket állapota miatt fel kellett újítani. Ez a felújítás a település lakóinak érdekeit szolgálja. A jogszabályi előírásoknak megfelelően a tervezett vízhiányról hirdetményt tettünk közzé július 13-án honlapunkon. (Megjegyeznénk, hogy a jogszabályi előírások szerint a hirdetményt legalább 3 nappal korábban kell közzé tenni.)
Tájékoztatásunkat a munkálatokról megküldtük az Önkormányzati Hivatalnak is. Az Önkormányzat a településen több helyen (vendéglátó intézmény, bolt, hivatali helyek, lépcsőházak) plakáton tudatta a lakossággal a tervezett vízhiány időpontját.
Sajnáljuk, hogy ezen közösségi hirdetmények egyike sem jutott el Önhöz.
Arra sajnos nincs lehetőség, hogy a település mind a 2974 lakóját egyenként és személy szerint kiértesítsük.
Belátására számítva köszönjük megértését és az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük!
Tisztelettel,
Makai Ferenc
Üzemmérnökség Vezető
Liszákné Bocskay Zsuzsanna 2016-06-30 21:04:26
Ma a veszprémi ügyfélszolgálati irodába jártunk. 30 fokos hőség odakint. Beértünk a váróba, sorszámot húztunk és felcsillant a szemünk a vízautomata láttán. Örömünk eddig tartott, mert a palack üres volt. Pont a "vizeseknél" nincs víz?!
Bakonykarszt Zrt. 2016-07-01 06:51:11
Tisztelt Liszákné Bocskay Zsuzsanna!

Elnézését kérjük a kellemetlenségért!
Veszprémi Ügyfélszolgálati Irodánkban, a központi telephelyünkön a megbízott biztonsági őr végzi a palack feltöltését. Az ő legfontosabb feladata a telephely nyilvános bejáratának a biztosítása, a telefonközpont, a biztonsági rendszer és az ügyfélhívó rendszer kezelése. Ezen felül még egyéb feladatai is vannak, melyek között a palack feltöltése is fontos, de nem első rendű. Mai nap ellenőriztem a berendezést és a palack feltöltött állapotban volt, jeleztem bejelentését is az őrszemélyzetnek.

Tisztelettel: Petrovai Péter
Mné Rena 2016-06-22 14:31:30
Berhida Boronkai utca elején lévő közkutat folyamatosan nem rendeltetésszerűen használják. (nyilvános fürdés, autó ill. kerékpár mosás, szemben lévő házban lakók speciális slagot csatlakoztatnak rá és úgy töltik a kültéri gumi medencét. Utóbbit fényképpel is tudom bizonyítani. Kérem intézkedésüket ez ügyben.
Mné Rena
Bakonykarszt Zrt. 2016-06-22 16:02:47
Tisztelt Mné Rena!
Köszönjük bejelentését! Azonnali intézkedés keretében jelentettük a problémát a Polgármesteri Hivatal felé, kérve a szabálytalan vételezés megszüntetését.

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
Borbély Tibor 2016-06-18 11:21:58
Tisztelt Bakonykarszt!
Bejelentést szerettem volna tenni önöknek a mai napon egy általam külterületen észlelt nyomócső törés ügyében. Az állítólag 24 órában üzemelő hibabejelentőt úgy tűnik a huszonnegyedik óra után hívtam mintegy tizenötször.Az online ügyfélszolgálatot sem lehet elérni, ne nyugodjanak meg, hogy sikerült a beállításaikat megjavítani (előttem már jeleztek hasonló problémát). Nem mellesleg a Pápai úti telephelyükön is néma csend fogadott.
Gratulálok a magas színvonalú szolgáltatásokhoz.

150 db összesen
ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINK,
ÜZEMEGYSÉGEINK
ELÉRHETŐSÉGEI

hírleveleink

On-line Ügyfélszolgálat Mobil Alkalmazás
 
Várpalota térségi bántapusztai vízbázis biztonságba helyezése
KEOP-2.2.3/B/09-11
-2011-0003
Magyarország megújul


Készítette:
A BAKONYKARSZT Zrt. 2017. június 19-től megújult, korszerű telefonközponton keresztül fogadja Tisztelt Felhasználói megkereséseit.

Társaságunk központja, az üzemmérnökségek valamint az ügyfélszolgálati és fiókirodák egységesen a

88/411-141-es telefonszámon

lesznek elérhetőek. A megújult telefonközpont biztosítja, hogy felhasználóink ügyeiket gyorsan, és egyszerűen intézhessék. bezárás