Menü

„A vízkincset nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön!”
Főoldal
Vendégkönyv
2018. február 20. kedd - Aladár,Álmos napja - 10:23

Vendégkönyv

Tisztelt Fogyasztók!

Üdvözöljük cégünk vendégkönyvében! Kérjük, ossza meg velünk észrevételeit az alábbi mezők kitöltésével!


Neve: *
E-mail címe:
Hozzászólás: *
Ellenőrző kód: *    
 
 
* a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!


Mutat:

Kiss Antal 2016-11-24 22:53:25
Tisztelt Bakonykarszt!

Mi annak az oka, hogy honlapjukra nem kerülnek fel az épp aktuális Bakonykarszt Karsztviz lapszamai és a Hírlevelet?
Szeretnék a honlapjukrol tájékozódni de ezek folyamatosan késnek. Koszonom valaszadasukat.
Bakonykarszt Zrt. 2016-11-25 06:23:45
Tisztelt Kiss Antal!

A Bakonyi Karsztvíz újság számait nyomdában állítjuk elő és valóban némi késéssel érkeznek meg a honlapon szerepeltethető változatok. Ezen próbálunk változtatni. A Hírlevelek esetében a most legfrissebb 2016. II. szám megtalálható oldalunkon.

Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
F.László 2016-10-29 08:21:35
Tisztelt Ügyintéző!

Lakást vásároltunk Veszprémben,melynek 1/2-1/2 részben vagyunk tulajdonosai a feleségemmel.Ennek ellenére nem tudják a nyilvántartásukban a kettős ügyintézési lehetőséget biztosítani rendszerükben, így a teljes jogú tulajdonostárs csak meghatalmazással ügyfél.Tájékoztatásul megjegyzem,amit nyilván Önök is más partnereknél mint ügyfelek tapasztalhatnak, azonnal mindkét fél ügyintézési lehetősége biztosított, gáz- villany-, de még a pénzügyi szektorban is. Biztosan elfér az Ügyfél rovatban a pl.Kovács Lászlóné és Kovács László is,miután a családjogi törvény alapján az "és" kivételével bizony ennél hosszabb névviselésre is van lehetőség.Kérem, szíveskedjenek lehetővé tenni a kettős,saját jogú ügyintézés lehetőségét, a jelenlegi gyakorlatukkal szemben. Köszönöm, ha rugalmasan ügyintéznek.

Tisztelettel: F.László
Bakonykarszt Zrt. 2016-11-02 13:29:50
Tisztelt F. László!

Sajnáljuk, hogy a jelenleg alkalmazott vízdíj számlázási programunk nem teszi lehetővé, hogy egy adott felhasználási helyhez két tulajdonos adatait rögzítsük a szerződéseken.

A telefonos és személyes ügyintézéshez azonban lehetőséget tudunk biztosítani felesége, mint tulajdonostárs részére is, amennyiben személyes adatait megadják számunkra. Elektronikus ügyintézésre a továbbiakban is csak az Ön adataival lesz lehetőségük.
Várjuk felesége és a felhasználási helyük adatait.

Üdvözlettel:

Imreh László
BAKONYKARSZT Zrt.
Értékesítési osztályvezető
telefon: 06-88-423-222/217
mobil: +36209813759
D.K. Mónika 2016-10-14 00:07:54
Tisztelt Bakonykarszt! Az elöző hozzászóló vagyok.Csatorna szolgaltatas nélkül kötöttek velem szerzödést az új szerződèst még mindig nem kaptam meg ami tartalmazza a csatorna szolgáltatást. Szeptemberben azt a választ kaptam ,hogy hamarosan új szerződéssel fognak megkeresni . Azóta még nem érkezett meg. A csekket megkaptam ami tartalmazza az elmaradt csatorna dijat erre az èvre. De a szerződést mikor fogom megkapni?
D.K. Mónika 2016-09-04 20:01:09
Tisztelt Bakonykarszt! Nem csak a panaszomat irom le hanem a fejleményeket is. Kiderült,hogy csak tévedés történt az ügyemmel kapcsolatban. Minden Bakonykarsztosnak akik segitettek nagyon köszönöm a segitséget. Üdvözlettel: D.K. Mónika
D.K. Mónika 2016-08-29 13:00:37
Kedves Bakonykarszt! 2014.02.04én vasároltam egy hazat,ügyved jelenlétében. Az elöző tulaj bevezette a szennyvizet es rá is csatlakozott . Egyébként a szomszédom szennyize is ide van bevezetve az én udvaromra,egyszerre csináltatták meg, és érdekes neki nem jött levél.A házat ìgy vasaroltam meg ,hogy minden rendben van . A múlt hèten jött egy tájékoztató levél,a talajterhelès dijról. Mire fel??? Miért kaptam levelet ès miért 2 ès fél év után??? Mélységesen fel vagyok háborodva! Ha netán még is van valami problèma akkor miért 2és fél év után közlik velem??? Amúgy a ház eddig nem volt lakva,par napja költöztünk be,mivel eddig felújitás alatt volt. A 2és fél év alatt nem volt vizfogyasztásom vagy ez a probléma????De hát ki az a hülye aki csak úgy folyatja a vizet a csapból a semmire,hogy legyen vizfogyasztása???Akkor minek vezette be az elöző tulaj a szenyvizet ha nekem meg kiküldték ,hogy majd talajterhelést kell fizetnem????? Valaki segitsen ,mert nemm értem ezt az egészet!!! Föleg azt nem ,hogy 2és fél èvig azt hittem minden rendben erre kapok egy levelet az önkormányzattól ,talajterhelés ügybe. Hol voltak 2és fel even keresztü,eddig mit csinaltak,hogy ez most jutott az eszükbe? Nagyon remèlem,hogy ez valami tévedés lesz. Delelőtt beszéltem egy hölggyel azt mondta utánna fog nézni es vissza hiv . Köszönöm
Veronika 2016-08-02 12:37:45
Tisztelt Bakonykarszt Zrt.!

Örömmel tapasztaltuk várpalotai üzemegységükben dolgozó kolléganőjük, Schillinger Krisztina rendkívüli segítőkészségét és szakmai felkészültségét, valamint Makai Ferenc jó tanácsait is köszönettel vettük ügyünk intézéséhez.

Üdvözlettel: Grónusz-Nagy Veronika
Farkas Szilveszter 2016-07-20 19:41:27
Kedves szolgáltató!!!!

Köszönöm szépen a rendkívüli tájékoztatást,amit nem kaptam meg,sem én, sem Hajmáskér falu lakói.Így ezen a gyönyörű nyári napon, 2016.07.20-án reggel 8:00-tól este 19:10-ig élvezhettük a vízhiány szebbnél szebb örömeit.Még jó,hogy nekem az a nagy szerencsém,hogy sok alternatívát tudok kihasználni.Például Vilonyán el tudtam menni,biológiai szükségleteim elvégzésére.Veszprémbe pedig az ügyvéd ismerősömnél le tudtam zuhanyozni.Jövőben szeretném, ha írásbeli tájékoztatást vagy egy e-mail-t kapnák a nagyra becsült cégüktől.

Ui: Még jó,hogy a takarító gépet nem ma kölcsönöztem ki.

Tisztelettel:Farkas Szilveszter.
Bakonykarszt Zrt. 2016-07-21 09:13:44
Tisztelt Farkas Szilveszter!
Hajmáskér településen a július 20-i vízhiányra azért került sor, mert az ivóvíz medencéhez vizet szállító vezetéket állapota miatt fel kellett újítani. Ez a felújítás a település lakóinak érdekeit szolgálja. A jogszabályi előírásoknak megfelelően a tervezett vízhiányról hirdetményt tettünk közzé július 13-án honlapunkon. (Megjegyeznénk, hogy a jogszabályi előírások szerint a hirdetményt legalább 3 nappal korábban kell közzé tenni.)
Tájékoztatásunkat a munkálatokról megküldtük az Önkormányzati Hivatalnak is. Az Önkormányzat a településen több helyen (vendéglátó intézmény, bolt, hivatali helyek, lépcsőházak) plakáton tudatta a lakossággal a tervezett vízhiány időpontját.
Sajnáljuk, hogy ezen közösségi hirdetmények egyike sem jutott el Önhöz.
Arra sajnos nincs lehetőség, hogy a település mind a 2974 lakóját egyenként és személy szerint kiértesítsük.
Belátására számítva köszönjük megértését és az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük!
Tisztelettel,
Makai Ferenc
Üzemmérnökség Vezető
Liszákné Bocskay Zsuzsanna 2016-06-30 21:04:26
Ma a veszprémi ügyfélszolgálati irodába jártunk. 30 fokos hőség odakint. Beértünk a váróba, sorszámot húztunk és felcsillant a szemünk a vízautomata láttán. Örömünk eddig tartott, mert a palack üres volt. Pont a "vizeseknél" nincs víz?!
Bakonykarszt Zrt. 2016-07-01 06:51:11
Tisztelt Liszákné Bocskay Zsuzsanna!

Elnézését kérjük a kellemetlenségért!
Veszprémi Ügyfélszolgálati Irodánkban, a központi telephelyünkön a megbízott biztonsági őr végzi a palack feltöltését. Az ő legfontosabb feladata a telephely nyilvános bejáratának a biztosítása, a telefonközpont, a biztonsági rendszer és az ügyfélhívó rendszer kezelése. Ezen felül még egyéb feladatai is vannak, melyek között a palack feltöltése is fontos, de nem első rendű. Mai nap ellenőriztem a berendezést és a palack feltöltött állapotban volt, jeleztem bejelentését is az őrszemélyzetnek.

Tisztelettel: Petrovai Péter
Mné Rena 2016-06-22 14:31:30
Berhida Boronkai utca elején lévő közkutat folyamatosan nem rendeltetésszerűen használják. (nyilvános fürdés, autó ill. kerékpár mosás, szemben lévő házban lakók speciális slagot csatlakoztatnak rá és úgy töltik a kültéri gumi medencét. Utóbbit fényképpel is tudom bizonyítani. Kérem intézkedésüket ez ügyben.
Mné Rena
Bakonykarszt Zrt. 2016-06-22 16:02:47
Tisztelt Mné Rena!
Köszönjük bejelentését! Azonnali intézkedés keretében jelentettük a problémát a Polgármesteri Hivatal felé, kérve a szabálytalan vételezés megszüntetését.

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
Borbély Tibor 2016-06-18 11:21:58
Tisztelt Bakonykarszt!
Bejelentést szerettem volna tenni önöknek a mai napon egy általam külterületen észlelt nyomócső törés ügyében. Az állítólag 24 órában üzemelő hibabejelentőt úgy tűnik a huszonnegyedik óra után hívtam mintegy tizenötször.Az online ügyfélszolgálatot sem lehet elérni, ne nyugodjanak meg, hogy sikerült a beállításaikat megjavítani (előttem már jeleztek hasonló problémát). Nem mellesleg a Pápai úti telephelyükön is néma csend fogadott.
Gratulálok a magas színvonalú szolgáltatásokhoz.
Zoltán 2016-06-12 10:46:01
Tisztelt Bakonykarszt!

Szeretnék érdeklődni, hogy valami probléma van e cégük email levelezési rendszerével? Napok óta próbálok küldeni e-mailt Budai Krisztinának, de folyamatosan Mail Delivery hibaüzenet jön vissza. Próbáltam már Petrovai Péter címére is, sőt File Lillának is, de sikertelenül hibaüzenet jön vissza.

Jelenleg az Online Ügyfélszolgálat se érhető el...

Válaszadásukat előre is köszönöm!
Bakonykarszt Zrt. 2016-06-12 20:28:46
Tisztelt Zoltán!

Új tűzfalat helyeztünk üzemben, ennek lehetnek ilyen hatásai, de többszörösen teszteltük oda-vissza a rendszert és most küldtem
kifelé és befelé és e-mail, nekem mindkettő megjött. Küldtem Önnek is egy mail-t, kérem jelezzen vissza valahogy, hogy megérkezett-e?!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
TITZ FERENC 2016-06-08 05:56:31
T. Bakonykarszt!
Miért nem tudom bankkártyával kiegyenlíteni a számlámat, pedig elektronikus számlám van?
Ebben az esetben kérem küldjenek csekket!
Bakonykarszt Zrt. 2016-06-08 06:50:43
Tisztelt Titz Ferenc!

A BAKONYKARSZT Zrt. elektronikus számláit a Számlaközpont Zrt. készíti. A szolgáltató felületén (https://www.szamlakozpont.hu/) regisztrációt követően van lehetősége a számlái kiegyenlítésére elektronikusan. A BAKONYKARSZT Zrt. is fejleszti a saját honlapján a fizetési lehetőség megteremtését, amint elkészült az alkalmazás tájékoztatjuk Felhasználóinkat.

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-49
Kalmár Dezső 2016-05-24 14:16:44
Tisztelt Bakonykarszt Zrt!

Köszönöm a gyors válaszukat.
Az Önök által leirtakkal teljesen egyet is értettem,ezért is rendeztem a helyszínen az elmaradásomat,és kértem segítséget a csoportos beszedési megbízás létesítésére hogy a jövőben ilyen ne történjen meg.

A levelemet csak azért fogalmaztam meg,mert furcsállottam,hogy cégüknél semmilyen méltányossággal nem lehet élni.

A szolgáltatásuk biztonságát a 30.354-es túlfizetésemmel valószínűleg nem veszélyeztettem a múlt évben.
Mivel látható az ügyfél folyamatos befizetése,úgy gondolom átalánydíjnál az év végi elszámolás után lett volna teljesen korrekt fizetési meghagyást indítani,így rögtön kiderült volna,hogy valójában semmilyen tartozásom nincs cégük felé.

Tisztelettel:

Kalmár Dezső
00131396
Bakonykarszt Zrt. 2016-05-26 11:05:06
Tisztelt Kalmár Dezső!

Köszönjük, hogy rendezte felénk fennálló tartozását. Bejegyzésében felvetett kérdéseire az alábbi tájékoztatást tudjuk adni.
A hátralék behajtása során felmerült költségek beszedése során a 2013. évi V. törvény (Új Polgári Törvénykönyv) 6:39. § - alapján kell eljárnunk, mely a következőket mondja ki "A teljesítéssel járó költségek a kötelezettet terhelik." Ennek alapján a BAKONYKARSZT Zrt. méltányosságot a költségek tekintetében nem tud gyakorolni, hiszen azok Társaságunk számára is felmerültek és kifizetésre kerültek.

Azon felvetésére, hogy Önnek az elszámoló számla elkészítése után a folyószámlája túlfizetést mutatott, a közöttünk fennálló mellékszolgáltatási szerződésre tudunk hivatkozni, melyben Ön vállalja, hogy év közben átlagmennyiség alapján fizet és évente egyszer elszámol Önnel Társaságunk. Az Ön esetében az elszámolás visszatérítéssel járt, de ez se az Ön számára, se Társaságunk számára nem volt addig tudott, míg az éves elszámoló számla el nem készült. Továbbra is kérjük, ha tudomása van arról, hogy a felhasználása csökken, akkor azt ne úgy oldja meg, hogy nem fizeti be a számláját, hanem kérje az átlagmennyiség csökkentését. Így csökken a befizetendő számla is. Ha minden mellékszolgáltatási szerződéssel rendelkező elkülönített vízhasználónk átlagosan 5.000 Ft értékű átlagmennyiségről szóló számlájával csak 30 napot csúszna, az havonta 125.000.000 Ft bevétel kiesést jelentene számunkra. Ez az összeg hiányozna, és ez által a szolgáltatás biztonsága kerülne veszélybe.

Köszönjük, hogy csoportos megbízást létesített, és ezzel biztosítja, hogy számlái minden hónapban határidőre befizetésre kerüljenek, és így biztosítva legyen a szolgáltatásunk a megye lakosságának nagy része számára!
Bízunk abban, hogy a jövőben reklamáció- és szolgáltatási zavar mentesen tudjuk Önöket kiszolgálni.
BAKONYKARSZT Zrt.
Kalmár Dezső 2016-05-20 21:04:34
Tisztelt Bakonykarszt Zrt!

Átalánydíjban fizető ügyfelük vagyok, és a tegnapi nap kaptam egy ajánlott levelet a MOK tól egy fizetési meghagyással kapcsolatban. Rögtön ki is mentem pápai úti irodájukba ahol tájékoztattak,hogy kimaradt egy tavalyi csekkbefizetésem augusztusi hónappal amiért már többször felszólitottak. Csekket nem küldtek újat, kolléganőjük szerint csak sima levelet kaphattam,de mivel az összeg ugyanarról szólt lehet nem foglalkoztam vele,tértivevényt nem dobott be a postás.
Cégük 12.683,. Ft büntetést szabott ki rám, mert kiderült a későbbi befizetéseim beérkeztek,viszont nem könyvelték az előző hónapokra,hanem követelésként kezelték a kimaradtat.
Az ügy szépsége,hogy az ügyfélszolgálaton tudtam meg,hogy 30.354 Ft túlfizetésem van.
Kolléganőjük úgy tájékoztatott,hogy az Önök részéről semmilyen méltányossági igényem nem lehet,és ki kell fizetnem a büntetést.

Engem viszont nagyon bánt a dolog,kérem erősítsék meg,hogy semmilyen emberi vagy jogorvoslattal nem élhetek

Tisztelettel:

Kalmár Dezső
00131396
Bakonykarszt Zrt. 2016-05-21 05:19:30
Tisztelt Kalmár Dezső!
Vendégkönyvi bejegyzésként érkezett megkeresésére az alábbi tájékoztatást tudjuk adni.
Kivizsgáltuk bejelentését és megállapítottuk, hogy a 2015.08.11-ei fizetési határidejű számlája tértivevényesen kiküldött felszólításunk ellenére sem került befizetésre. Tértivevényes felszólító levelünk, melyet 2015.11.09-én adtunk postára, nem kereste jelzéssel került vissza Társaságunkhoz. A borítékon feltüntetésre került, hogy értesítőt hagyott a posta az Ön részére. A probléma abból adódhatott, hogy a tavalyi évben sajnos folyamatos csúszás volt az Ön részéről a befizetésekben, melyet alábbi táblázatunkban részletezünk:

Számlaszám Fizetési dátum Tényleges befizetés
2015V0263090 2015.06.11 2015.07.24
2015V0319169 2015.07.10 2015.08.25
2015V0380150 2015.08.11
2015V0436221 2015.09.29 2015.11.23
2015V0493344 2015.10.14 2015.10.14
2015V0551286 2015.11.11 2015.12.17
2015V0611034 2015.12.10 2016.01.15
2015V0669395 2016.01.11 2016.02.27
2016V0025961 2016.02.11 2016.03.18
2016V0080829 2016.03.10 2016.04.18
2016V0148069 2016.04.11 2016.05.18

Sajnos a csúszás az idei évben is megmaradt, minden számla a fizetési határidőhöz képest egy hónappal később került befizetésre.
A 2013. évi CLXXXVIII. törvény az egységes közszolgáltatói számlaképről előírja a közszolgáltatók részére, hogy a számlán az aktuális fizetendő egyenleget fel kell tüntetni. Ez az Ön esetében is megtörtént. Minden számláján feltüntetésre került, hogy az aktuális számláján kívül tartozása van Társaságunk felé. Ezek a számlák egyben fizetési értesítőnek is tekintendőek.

A kibocsátott számla esetében a fizetési kötelezettséget nem befolyásolja, hogy az részszámla vagy elszámoló számla-e (2000. évi C. törvény a számvitelről). Amennyiben nem ért egyet a kiszámlázott mennyiséggel, akkor lehetősége van írásos kérelemben az átlagmennyiséget csökkenteni. Ilyen kérelem Öntől nem érkezett Társaságunkhoz.
Ön 2016.05.20-án kereste fel ügyfélszolgálatunkat, ahová éves elszámoló számláját is hozta magával.
Az Ügyfélszolgálaton tájékoztatták arról, hogy mikor, milyen számla nem került befizetésre, továbbá arról, hogy az éves elszámoló számláján visszajáró tétel van, melyből, ha a tartozása levonásra kerül, akkor is visszafizetési kötelezettségünk van. Illetve tájékoztatva lett az átlagmennyiség módosításának lehetőségéről is. Kérésére az elszámolás megtörtént, az éves elszámoló számlából a fennálló tartozás levonásra került és a fennmaradt összeget visszafizettük Önnek.

Társaságunk a felhasználók által határidőre befizetett víz- és szennyvízszolgáltatás díjaiból tudja finanszírozni működését, ami közel negyedmillió embernek biztosít egészséges ivóvizet. A határidőre fizető felhasználóink érdekében Társaságunk minden vízdíjtartozóval szemben fellép, hiszen, ha sokan "csak egy kicsit késnek vagy csak egy kicsit nem fizetnek be", akkor a szolgáltatás biztonsága kerülhet veszélyben. Ezt a biztonságot kívánjuk a pontosan fizető felhasználóink számára biztosítani. Amennyiben válaszunkat nem fogadja el, az alábbi szervekhez fordulhat panaszával:
1. Veszprém Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
2. Veszprém Megyei Békéltető Testület
Sára Szilvia 2016-04-15 14:23:47
Szomorú aktualitás miatt kellett Önökkel felvennem a kapcsolatot e-mailben, de egy nagyon kedves és segítőkész ügyintéző minden tudással felvértezett, hogy simán menjenek a dolgaim.
Köszönet VINTER ILONA-nak a gyors és szeretetteljes segítségért!!!!!!
Nagyon hálás vagyok!!!!
Tisztelettel:
Sára Szilvia
Bakonykarszt Zrt. 2016-04-15 14:50:11
Tisztelt Sára Szilvia!

Köszönjük kedves szavait, sajnos nem gyakran kapunk dicséretet, pedig munkatársaim mindenben igyekeznek Tisztelt Felhasználóink kéréseit teljesíteni, problémáit megoldani. Még egyszer köszönjük!

Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
Tallos Nóra 2016-04-05 15:34:22
Köszönöm a választ!
Tallos Nóra 2016-04-05 13:17:16
Tisztelt Petrovai Péter!
Devecser Húsüzem környékéről lenne szó.
Bakonykarszt Zrt. 2016-04-05 13:19:54
Tisztelt Tallos Nóra!

A BAKONYKARSZT Zrt. Ajkai Üzemmérnökségének vezetése előtt a probléma ismert Felhasználóink, Devecser Város Önkormányzata, valamint a helyszíni munkákat végző kollégáink jelzései alapján. Az ügyben a múlt héten egyeztetésre is sor került, melyen az alábbi műszaki megoldás megvalósítását határozták el:
A Húsüzem felé menő ágvezetéket körvezetékké kell alakítani az utolsó lakóingatlan mellett
az önkormányzati parkon keresztül összekötve az Akácfa utcai vízvezetékkel. Ezzel az átépítéssel kialakult vezetékhálózaton remélhetőleg már nem alakulnak ki vízlengések, amelyek az Ön által leírt jelenségeket okozzák. A kiépítés 2016 évben megvalósul.
Az észlelt jelenség többletfogyasztást nem eredményezhet, amennyiben a vízmérőóra meghibásodik azt a BAKONYKARSZT Zrt. bejelentést követően kicseréli.

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
Tallos Nóra 2016-04-05 10:26:56
Érdeklődni szeretnék, hogy a mellettünk levő üzem jelentős vízfogyasztása miatt fellépő hatalmas vízütések kihathatnak-e a vízóránk működésére? Az én meglátásom szerint, ha a víznyomásmérőnk érzékeli, a vízóra is. Mit lehet tenni?
Bakonykarszt Zrt. 2016-04-05 12:49:39
Tisztelt Tallos Nóra!

Ön nem szerződött felhasználója a BAKONYKARSZT Zrt-nek, így nem is tudjuk beazonosítani azt a fogyasztási helyet, amelyről üzenetében szó van. Kérem pontosítsa a fogyasztási helyét, vagy vegye fel velünk személyesen a kapcsoltatot!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
Gángó Ferencné 2016-03-16 09:15:20
Tisztelt Szolgáltató!

Miért nem elérhető az online ügyfélszolgálat!?
Groszvald Lívia 2016-03-03 05:46:11
Tisztelt szolgáltató!
Számlámat e-számlaként kapom.Kérdésem, hogy miért nincs mód a számlaközpontban a számla befizetésére?
Más szolgáltatóknál ez működik, és leegyszerűsíti a befizetést. Önök is az adott pillanatban értesülnének a kiegyenlítésről.
Bakonykarszt Zrt. 2016-03-03 08:17:28
Tisztelt Groszvald Lívia!
A számlaközpont oldalán (www.szamlakozpont.hu) bejelentkezés követően a Számláim menüpontot választva az adott számla sorában a Fizetendő összeg melletti bankkártya ikonra kattintva kezdeményezheti a befizetést.
Üdvözlettel,
Patona Bálint
informatikus

160 db összesen
ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINK,
ÜZEMEGYSÉGEINK
ELÉRHETŐSÉGEI

hírleveleink

On-line Ügyfélszolgálat Mobil Alkalmazás
 
Várpalota térségi bántapusztai vízbázis biztonságba helyezése
KEOP-2.2.3/B/09-11
-2011-0003
Magyarország megújul


Készítette: