Menü

„A vízkincset nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön!”
Főoldal
Vendégkönyv
2017. november 24. péntek - Emma napja - 10:21

Vendégkönyv

Tisztelt Fogyasztók!

Üdvözöljük cégünk vendégkönyvében! Kérjük, ossza meg velünk észrevételeit az alábbi mezők kitöltésével!


Neve: *
E-mail címe:
Hozzászólás: *
Ellenőrző kód: *    
 
 
* a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!


Mutat:

Mné Rena 2016-06-22 14:31:30
Berhida Boronkai utca elején lévő közkutat folyamatosan nem rendeltetésszerűen használják. (nyilvános fürdés, autó ill. kerékpár mosás, szemben lévő házban lakók speciális slagot csatlakoztatnak rá és úgy töltik a kültéri gumi medencét. Utóbbit fényképpel is tudom bizonyítani. Kérem intézkedésüket ez ügyben.
Mné Rena
Bakonykarszt Zrt. 2016-06-22 16:02:47
Tisztelt Mné Rena!
Köszönjük bejelentését! Azonnali intézkedés keretében jelentettük a problémát a Polgármesteri Hivatal felé, kérve a szabálytalan vételezés megszüntetését.

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
Borbély Tibor 2016-06-18 11:21:58
Tisztelt Bakonykarszt!
Bejelentést szerettem volna tenni önöknek a mai napon egy általam külterületen észlelt nyomócső törés ügyében. Az állítólag 24 órában üzemelő hibabejelentőt úgy tűnik a huszonnegyedik óra után hívtam mintegy tizenötször.Az online ügyfélszolgálatot sem lehet elérni, ne nyugodjanak meg, hogy sikerült a beállításaikat megjavítani (előttem már jeleztek hasonló problémát). Nem mellesleg a Pápai úti telephelyükön is néma csend fogadott.
Gratulálok a magas színvonalú szolgáltatásokhoz.
Zoltán 2016-06-12 10:46:01
Tisztelt Bakonykarszt!

Szeretnék érdeklődni, hogy valami probléma van e cégük email levelezési rendszerével? Napok óta próbálok küldeni e-mailt Budai Krisztinának, de folyamatosan Mail Delivery hibaüzenet jön vissza. Próbáltam már Petrovai Péter címére is, sőt File Lillának is, de sikertelenül hibaüzenet jön vissza.

Jelenleg az Online Ügyfélszolgálat se érhető el...

Válaszadásukat előre is köszönöm!
Bakonykarszt Zrt. 2016-06-12 20:28:46
Tisztelt Zoltán!

Új tűzfalat helyeztünk üzemben, ennek lehetnek ilyen hatásai, de többszörösen teszteltük oda-vissza a rendszert és most küldtem
kifelé és befelé és e-mail, nekem mindkettő megjött. Küldtem Önnek is egy mail-t, kérem jelezzen vissza valahogy, hogy megérkezett-e?!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
TITZ FERENC 2016-06-08 05:56:31
T. Bakonykarszt!
Miért nem tudom bankkártyával kiegyenlíteni a számlámat, pedig elektronikus számlám van?
Ebben az esetben kérem küldjenek csekket!
Bakonykarszt Zrt. 2016-06-08 06:50:43
Tisztelt Titz Ferenc!

A BAKONYKARSZT Zrt. elektronikus számláit a Számlaközpont Zrt. készíti. A szolgáltató felületén (https://www.szamlakozpont.hu/) regisztrációt követően van lehetősége a számlái kiegyenlítésére elektronikusan. A BAKONYKARSZT Zrt. is fejleszti a saját honlapján a fizetési lehetőség megteremtését, amint elkészült az alkalmazás tájékoztatjuk Felhasználóinkat.

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-49
Kalmár Dezső 2016-05-24 14:16:44
Tisztelt Bakonykarszt Zrt!

Köszönöm a gyors válaszukat.
Az Önök által leirtakkal teljesen egyet is értettem,ezért is rendeztem a helyszínen az elmaradásomat,és kértem segítséget a csoportos beszedési megbízás létesítésére hogy a jövőben ilyen ne történjen meg.

A levelemet csak azért fogalmaztam meg,mert furcsállottam,hogy cégüknél semmilyen méltányossággal nem lehet élni.

A szolgáltatásuk biztonságát a 30.354-es túlfizetésemmel valószínűleg nem veszélyeztettem a múlt évben.
Mivel látható az ügyfél folyamatos befizetése,úgy gondolom átalánydíjnál az év végi elszámolás után lett volna teljesen korrekt fizetési meghagyást indítani,így rögtön kiderült volna,hogy valójában semmilyen tartozásom nincs cégük felé.

Tisztelettel:

Kalmár Dezső
00131396
Bakonykarszt Zrt. 2016-05-26 11:05:06
Tisztelt Kalmár Dezső!

Köszönjük, hogy rendezte felénk fennálló tartozását. Bejegyzésében felvetett kérdéseire az alábbi tájékoztatást tudjuk adni.
A hátralék behajtása során felmerült költségek beszedése során a 2013. évi V. törvény (Új Polgári Törvénykönyv) 6:39. § - alapján kell eljárnunk, mely a következőket mondja ki "A teljesítéssel járó költségek a kötelezettet terhelik." Ennek alapján a BAKONYKARSZT Zrt. méltányosságot a költségek tekintetében nem tud gyakorolni, hiszen azok Társaságunk számára is felmerültek és kifizetésre kerültek.

Azon felvetésére, hogy Önnek az elszámoló számla elkészítése után a folyószámlája túlfizetést mutatott, a közöttünk fennálló mellékszolgáltatási szerződésre tudunk hivatkozni, melyben Ön vállalja, hogy év közben átlagmennyiség alapján fizet és évente egyszer elszámol Önnel Társaságunk. Az Ön esetében az elszámolás visszatérítéssel járt, de ez se az Ön számára, se Társaságunk számára nem volt addig tudott, míg az éves elszámoló számla el nem készült. Továbbra is kérjük, ha tudomása van arról, hogy a felhasználása csökken, akkor azt ne úgy oldja meg, hogy nem fizeti be a számláját, hanem kérje az átlagmennyiség csökkentését. Így csökken a befizetendő számla is. Ha minden mellékszolgáltatási szerződéssel rendelkező elkülönített vízhasználónk átlagosan 5.000 Ft értékű átlagmennyiségről szóló számlájával csak 30 napot csúszna, az havonta 125.000.000 Ft bevétel kiesést jelentene számunkra. Ez az összeg hiányozna, és ez által a szolgáltatás biztonsága kerülne veszélybe.

Köszönjük, hogy csoportos megbízást létesített, és ezzel biztosítja, hogy számlái minden hónapban határidőre befizetésre kerüljenek, és így biztosítva legyen a szolgáltatásunk a megye lakosságának nagy része számára!
Bízunk abban, hogy a jövőben reklamáció- és szolgáltatási zavar mentesen tudjuk Önöket kiszolgálni.
BAKONYKARSZT Zrt.
Kalmár Dezső 2016-05-20 21:04:34
Tisztelt Bakonykarszt Zrt!

Átalánydíjban fizető ügyfelük vagyok, és a tegnapi nap kaptam egy ajánlott levelet a MOK tól egy fizetési meghagyással kapcsolatban. Rögtön ki is mentem pápai úti irodájukba ahol tájékoztattak,hogy kimaradt egy tavalyi csekkbefizetésem augusztusi hónappal amiért már többször felszólitottak. Csekket nem küldtek újat, kolléganőjük szerint csak sima levelet kaphattam,de mivel az összeg ugyanarról szólt lehet nem foglalkoztam vele,tértivevényt nem dobott be a postás.
Cégük 12.683,. Ft büntetést szabott ki rám, mert kiderült a későbbi befizetéseim beérkeztek,viszont nem könyvelték az előző hónapokra,hanem követelésként kezelték a kimaradtat.
Az ügy szépsége,hogy az ügyfélszolgálaton tudtam meg,hogy 30.354 Ft túlfizetésem van.
Kolléganőjük úgy tájékoztatott,hogy az Önök részéről semmilyen méltányossági igényem nem lehet,és ki kell fizetnem a büntetést.

Engem viszont nagyon bánt a dolog,kérem erősítsék meg,hogy semmilyen emberi vagy jogorvoslattal nem élhetek

Tisztelettel:

Kalmár Dezső
00131396
Bakonykarszt Zrt. 2016-05-21 05:19:30
Tisztelt Kalmár Dezső!
Vendégkönyvi bejegyzésként érkezett megkeresésére az alábbi tájékoztatást tudjuk adni.
Kivizsgáltuk bejelentését és megállapítottuk, hogy a 2015.08.11-ei fizetési határidejű számlája tértivevényesen kiküldött felszólításunk ellenére sem került befizetésre. Tértivevényes felszólító levelünk, melyet 2015.11.09-én adtunk postára, nem kereste jelzéssel került vissza Társaságunkhoz. A borítékon feltüntetésre került, hogy értesítőt hagyott a posta az Ön részére. A probléma abból adódhatott, hogy a tavalyi évben sajnos folyamatos csúszás volt az Ön részéről a befizetésekben, melyet alábbi táblázatunkban részletezünk:

Számlaszám Fizetési dátum Tényleges befizetés
2015V0263090 2015.06.11 2015.07.24
2015V0319169 2015.07.10 2015.08.25
2015V0380150 2015.08.11
2015V0436221 2015.09.29 2015.11.23
2015V0493344 2015.10.14 2015.10.14
2015V0551286 2015.11.11 2015.12.17
2015V0611034 2015.12.10 2016.01.15
2015V0669395 2016.01.11 2016.02.27
2016V0025961 2016.02.11 2016.03.18
2016V0080829 2016.03.10 2016.04.18
2016V0148069 2016.04.11 2016.05.18

Sajnos a csúszás az idei évben is megmaradt, minden számla a fizetési határidőhöz képest egy hónappal később került befizetésre.
A 2013. évi CLXXXVIII. törvény az egységes közszolgáltatói számlaképről előírja a közszolgáltatók részére, hogy a számlán az aktuális fizetendő egyenleget fel kell tüntetni. Ez az Ön esetében is megtörtént. Minden számláján feltüntetésre került, hogy az aktuális számláján kívül tartozása van Társaságunk felé. Ezek a számlák egyben fizetési értesítőnek is tekintendőek.

A kibocsátott számla esetében a fizetési kötelezettséget nem befolyásolja, hogy az részszámla vagy elszámoló számla-e (2000. évi C. törvény a számvitelről). Amennyiben nem ért egyet a kiszámlázott mennyiséggel, akkor lehetősége van írásos kérelemben az átlagmennyiséget csökkenteni. Ilyen kérelem Öntől nem érkezett Társaságunkhoz.
Ön 2016.05.20-án kereste fel ügyfélszolgálatunkat, ahová éves elszámoló számláját is hozta magával.
Az Ügyfélszolgálaton tájékoztatták arról, hogy mikor, milyen számla nem került befizetésre, továbbá arról, hogy az éves elszámoló számláján visszajáró tétel van, melyből, ha a tartozása levonásra kerül, akkor is visszafizetési kötelezettségünk van. Illetve tájékoztatva lett az átlagmennyiség módosításának lehetőségéről is. Kérésére az elszámolás megtörtént, az éves elszámoló számlából a fennálló tartozás levonásra került és a fennmaradt összeget visszafizettük Önnek.

Társaságunk a felhasználók által határidőre befizetett víz- és szennyvízszolgáltatás díjaiból tudja finanszírozni működését, ami közel negyedmillió embernek biztosít egészséges ivóvizet. A határidőre fizető felhasználóink érdekében Társaságunk minden vízdíjtartozóval szemben fellép, hiszen, ha sokan "csak egy kicsit késnek vagy csak egy kicsit nem fizetnek be", akkor a szolgáltatás biztonsága kerülhet veszélyben. Ezt a biztonságot kívánjuk a pontosan fizető felhasználóink számára biztosítani. Amennyiben válaszunkat nem fogadja el, az alábbi szervekhez fordulhat panaszával:
1. Veszprém Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
2. Veszprém Megyei Békéltető Testület
Sára Szilvia 2016-04-15 14:23:47
Szomorú aktualitás miatt kellett Önökkel felvennem a kapcsolatot e-mailben, de egy nagyon kedves és segítőkész ügyintéző minden tudással felvértezett, hogy simán menjenek a dolgaim.
Köszönet VINTER ILONA-nak a gyors és szeretetteljes segítségért!!!!!!
Nagyon hálás vagyok!!!!
Tisztelettel:
Sára Szilvia
Bakonykarszt Zrt. 2016-04-15 14:50:11
Tisztelt Sára Szilvia!

Köszönjük kedves szavait, sajnos nem gyakran kapunk dicséretet, pedig munkatársaim mindenben igyekeznek Tisztelt Felhasználóink kéréseit teljesíteni, problémáit megoldani. Még egyszer köszönjük!

Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
Tallos Nóra 2016-04-05 15:34:22
Köszönöm a választ!
Tallos Nóra 2016-04-05 13:17:16
Tisztelt Petrovai Péter!
Devecser Húsüzem környékéről lenne szó.
Bakonykarszt Zrt. 2016-04-05 13:19:54
Tisztelt Tallos Nóra!

A BAKONYKARSZT Zrt. Ajkai Üzemmérnökségének vezetése előtt a probléma ismert Felhasználóink, Devecser Város Önkormányzata, valamint a helyszíni munkákat végző kollégáink jelzései alapján. Az ügyben a múlt héten egyeztetésre is sor került, melyen az alábbi műszaki megoldás megvalósítását határozták el:
A Húsüzem felé menő ágvezetéket körvezetékké kell alakítani az utolsó lakóingatlan mellett
az önkormányzati parkon keresztül összekötve az Akácfa utcai vízvezetékkel. Ezzel az átépítéssel kialakult vezetékhálózaton remélhetőleg már nem alakulnak ki vízlengések, amelyek az Ön által leírt jelenségeket okozzák. A kiépítés 2016 évben megvalósul.
Az észlelt jelenség többletfogyasztást nem eredményezhet, amennyiben a vízmérőóra meghibásodik azt a BAKONYKARSZT Zrt. bejelentést követően kicseréli.

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
Tallos Nóra 2016-04-05 10:26:56
Érdeklődni szeretnék, hogy a mellettünk levő üzem jelentős vízfogyasztása miatt fellépő hatalmas vízütések kihathatnak-e a vízóránk működésére? Az én meglátásom szerint, ha a víznyomásmérőnk érzékeli, a vízóra is. Mit lehet tenni?
Bakonykarszt Zrt. 2016-04-05 12:49:39
Tisztelt Tallos Nóra!

Ön nem szerződött felhasználója a BAKONYKARSZT Zrt-nek, így nem is tudjuk beazonosítani azt a fogyasztási helyet, amelyről üzenetében szó van. Kérem pontosítsa a fogyasztási helyét, vagy vegye fel velünk személyesen a kapcsoltatot!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
Gángó Ferencné 2016-03-16 09:15:20
Tisztelt Szolgáltató!

Miért nem elérhető az online ügyfélszolgálat!?
Groszvald Lívia 2016-03-03 05:46:11
Tisztelt szolgáltató!
Számlámat e-számlaként kapom.Kérdésem, hogy miért nincs mód a számlaközpontban a számla befizetésére?
Más szolgáltatóknál ez működik, és leegyszerűsíti a befizetést. Önök is az adott pillanatban értesülnének a kiegyenlítésről.
Bakonykarszt Zrt. 2016-03-03 08:17:28
Tisztelt Groszvald Lívia!
A számlaközpont oldalán (www.szamlakozpont.hu) bejelentkezés követően a Számláim menüpontot választva az adott számla sorában a Fizetendő összeg melletti bankkártya ikonra kattintva kezdeményezheti a befizetést.
Üdvözlettel,
Patona Bálint
informatikus
Vendég 2016-03-01 19:10:53
Érdeklődni szeretnék hogy tervezik-e a Bakonykarszt regisztrációját a dijnet.hu rendszerben ?
Bakonykarszt Zrt. 2016-03-02 08:43:02
Tisztelt Vendég!
Jelenleg is lehetőség van elektronikus számlázási lehetőségre, számlák online kiegyenlítésére Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül. Szintén itt lehet a mérőállásokat követni, bediktálni.
A múlt év végétől mobil alkalmazáson keresztül is elvégezhető az óraállás bejelentés.
Hamarosan a papír alapú számlákat is be lehet majd fizetni honlapunkon keresztül bankkártya használatával.
A dijnet.hu rendszer használatát egyenlőre nem tervezzük, de megfontoljuk ennek lehetőségét!
Tisztelettel,
Patona Bálint
informatikus
SOÓS ISTVÁN 2016-02-23 06:52:14
Biztos, hogy a jó informatikust foglalkoztatják? január 9.-én már beírt valaki, hogy nem érhető el az online rendszer, ami ma, február 23.-án is változatlan!
Bakonykarszt Zrt. 2016-02-23 08:50:06
Tisztelt Soós István!
Köszönjük az észrevételét. A januári bejegyzés beérkezésekor ellenőriztük, és az Online Ügyfélszolgálat tökéletesen működött.
A jelenlegi leállásnak a tegnapi nap folyamán bekövetkezett technikai oka volt, a hibát elhárítottuk.
Tisztelettel,
Patona Bálint
informatikus
Baukó Bernadett 2016-02-22 16:25:54
Tisztelt Bakonykarszt!
Érdeklődni szeretnék Vilonya településen van egy félkész házunk. A szennyvízre a csatlakozási díj ki van fizetve. Az udvarunkon belül nekünk már ki van építve a csatorna, de még a központi rendszerre nincs rácsatlakoztatva. Kérdésem, hogy a rácsatlakozást ki végzi?Mi ennek a módja? Önök végzik, vagy hívhatok hozzá magánszerelőt? Illetve, ha önök végzik, van e saját szerelőjük? Ha igen elérhetőséget kaphatok e hozzá? Előre is köszönöm válaszukat!
Tisztelettel: Baukó Bernadett
Bakonykarszt Zrt. 2016-02-23 14:41:23
Tisztelt Baukó Bernadett!

Vilonya településen lévő ingatlanának szennyvízcsatorna bekötővezetéke a települési szennyvízelvezető rendszerrel együtt épült ki. A bekötővezeték a telekhatár előtt a földben ledugózott állapotban van. A bekötővezetékre a telekhatártól számított 1 méteren belül tisztítónyílást kell kialakítani, mely tisztítónyílás kiépítését a BAKONYKARSZT Zrt. Várpalotai Üzemmérnökségén kell megrendelni. Erre a kiépített tisztítónyílásra kell a házi szennyvízelvezető rendszert csatlakoztatni.
A szennyvízcsatornára való rákötés kivitelezésével, az ügyintézés rendjével kapcsolatosan kérjük keresse meg Várpalotai Üzemmérnökségünket, személyesen a 8100 Várpalota, Péti út 1. címen vagy telefonon a 88/471-710 telefonszámon.

Tisztelettel:
Soósné Harsányi Sarolta
üzemviteli osztályvezető
szabó zoltán 2016-02-11 16:21:43
jó rendben részünkről a levelezést befejeztük önökkel. a feljelentés meg lett téve a rendőrségen mivel előre számítottunk erre hogy úgy is letagadják.
mivel szem és fül tanuk is voltak hogy mit művelt a kedves kollégájuk, és hogy berontott engedély nélkül apa kocsijához és kezelt emelt rá és fenyegetően kiabált stb stb, még a szomszéd is látta és hallotta. igy a további magyarázkodásra önök felé már semmi szükség nincs.
a tartozás majd kilesz fizetve, mivel eddig se amiatt volt a balhé hanem a verő embert játszó kollégájukkal. ami nem fog nyomtalanul maradni.
anya aki cukorbeteg egész éjel nem aludt mert halálra volt rémülve. apa úgy szintén. mindketten közelebb vannak a 70 hez. erre oktatják a kollégájukat hogy 70 éves idős embereket a saját udvarukban megverjenek?? gratula.
a víz kikötésről már rég szó sem volt mivel azt bemutattuk nekik itt a kb 1500 ft on volt a balhé amit apa oda is akart nekik adni csak nem fogadták el.
mind1 részünkről magukkal befejeztük, a továbbit a rendőrséggel fogjuk letárgyalni.
Bakonykarszt Zrt. 2016-02-12 04:14:01
Tisztelt Uram!

Reklamációs ügyéhez részletes és meglátásom szerint mindenre kiterjedő válaszunkat megadtuk egyik korábbi bejegyzéséhez mellékelve. Kollégáinkkal történt egyeztetés értelmében az Ön állításai szerinti fenyegető magatartás nem történt az intézkedésünk során, ezt az Ön által kezdeményezett telefonbeszélgetésünkben is kifejtettem. Amennyiben Ön ezek után sem tudja elfogadni válaszunkat (válaszainkat) keresse fel Társaságunk képviselőit, vagy ügyfélszolgálatát további egyeztetés céljából, valamint rendezze továbbra is fennálló tartozását. A magyar jogrendszer lehetővé teszi Ön számára további jogorvoslati lehetőségek igénybevételét is.

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
Gángó Ferencné 2016-02-10 22:54:29
Nagyon hasznos lenne mint az EON-nál ha meg lehetne nézni az online felületen a részünkre kiküldött leveleket!
Bakonykarszt Zrt. 2016-02-11 05:15:36
Tisztelt Gángó Ferencné!

Köszönjük bejegyzését, megvizsgáljuk a lehetőségét a kérésének!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42
szabó zoltán 2016-02-10 17:10:35
Milyen jogon, vagy mégis miféle alkalmazottakat foglalkoztatnak önök hogy fenyegetően belépnek a kapun, fenyegetően és veréssel fenyegetik meg a tulajdonost? eme helyzet állt elő ma pontban 12 órakor, miszerint a havi számla picit később érkezett be a kifizetés, így kiküldték a drága úriembereket hogy kikössék vagy korlátozzák a vizet. természetesen a kifizetett postai igazoló számlát a kiérkező emberüknek bemutattuk, de kevesellték mivel elkezdték követelni a kiszállási díjat amit ugye nem tudtúnk és nem is akartúnk kifizetni mivel rendeztük a tartozást kb egy héttel ezelött. ekkor elkezdtek höbölögni mire megjegyeztük hogy micsoda modortalan egy cég ill emberek, erre ő bejött az udvarunkba elég agresszivan és fenyegetően kiabálva, és ha nem állok oda minden zokszó nélkül megütötte volna a 60 éves amúgy is asztmás apát. utána velem is elkezdett fenyegetőzni stb stb mire a kollégája már rá szólt.
Undorító hogy ilyesmi előfordulhat, a feljelentés meglesz holnap téve a rendőrségen.
UI: attól hogy kitörlik még ennek nyoma lesz ezt garantáljuk, szégyelljék magukat hogy csak ennyi telik önöktől.
Bakonykarszt Zrt. 2016-02-11 15:32:04
Tisztelt Szabó Zoltán!
2016. február 10-én Vendégkönyvünkbe írt bejegyzésre az alábbiakban tájékoztatjuk.
A szóban forgó tartozásról Társaságunk először 2015. december 18-ai keltezésű levelünkben (sima postai küldemény) értesítette Önt.
Később a tartozás megemelkedett. A következő 2016. január 14-ei keltezésű levelünkben (tértivevényes postai küldemény, Szabó Zoltán 2016.01.18-án átvette) már a tőketartozás 10.778 Ft volt, amely két számlából tevődött össze.
Mivel a tartozás a megadott határidőre nem került a rendezésre, így 2016. január 25-ei keltezésű levelünkben (tértivevényes postai küldemény, szintén Szabó Zoltán vette át 2016.01.26-án) értesítettük Korpádi Ilonát, hogy amennyiben a teljes tartozás (tőke, adminisztrációs költség, kamat) nem kerül kiegyenlítésre, kénytelenek leszünk vízkorlátozást bevezetni.
Fenti három levél költsége az adminisztrációs díj, mely utolsó levelünkben feltüntetésre került.
Amennyiben kéri, mindhárom levél másolatát az Ön rendelkezésre bocsájtjuk.
Sajnos a tőketartozásnak is csak egy része került befizetésre, így 2016. február 10-én kollegáink az Önök felhasználási helyén megjelentek, hogy az ivóvíz szolgáltatást mennyiségében korlátozzák, mivel – még a mai napon is – vízdíj és egyéb költségtartozást tartunk nyilván. A vízdíjtartozás a 2015.11.11-én esedékes számlának az ellenértéke, tehát nem „picit később érkezett be”, hanem egyáltalán nem érkezett be Társaságunkhoz.
Tekintettel a fent leírtakra és arra, hogy a befizetés nem érkezett meg, valamint ahogy Ön is írja a kollégáink a helyszínen jártak kiszállási díjat kell felszámítanunk. Ezt a díjat a 2013. évi V. törvény 6:39. §-a alapján a felhasználónak kell viselnie, hiszen: „a teljesítéssel járó költségek a kötelezettet terhelik”.
Kollégáink Ön által feltételezett nem megfelelő viselkedésével kapcsolatban szeretnénk leszögezni, hogy a helyszínre kiküldött munkatársainkat évente több alkalommal oktatjuk, ill. készítjük fel egy esetlegesen nem várt helyzetre (például ha a felhasználó fenyegetőzik). Így amit Ön bejegyzésében leírt, az abban a formában – munkatársunk meghallgatását követően úgy gondoljuk – nem valósulhatott meg.
Társaságunk a felhasználók által határidőre befizetett víz- és szennyvízszolgáltatás díjaiból tudja finanszírozni működését, ami közel negyedmillió embernek biztosít egészséges ivóvizet. A határidőre fizető felhasználóink érdekében Társaságunk minden vízdíjtartozóval szemben fellép, hiszen, ha sokan "csak egy kicsit késnek vagy csak egy kicsit nem fizetnek be", akkor a szolgáltatás biztonsága kerülhet veszélyben. Ezt a biztonságot kívánjuk a pontosan fizető felhasználóink számára biztosítani.
Továbbra is nyilvántartunk összesen 7.993 Ft tartozást, melyet a korlátozás elkerülése érdekében 3 napon belül befizetni szíveskedjen! Amennyiben nem történik meg a tartozás kiegyenlítése és a korlátozást megakadályozza, úgy hatóság közreműködését vesszük igénybe annak végrehajtása érdekében.
Veszprém, 2016.02.11. BAKONYKARSZT Zrt
Németh János 2016-01-09 21:58:16
Tisztelt Bakonykarszt!

Érdeklődnék, hogy miért nem lehet belépni az Online Ügyfélszolgálatra?

A böngésző az alábbiakat írja:
Ez a weboldal nem érhető el

Kérem nézzék meg, hogy mi lehet a probléma,
Köszönöm
Dávid Lajos 2016-01-07 16:37:39
Tisztelt BAKONYKARSZT Zrt.

Azután érdeklődöm hogy Hajmáskéren a vezetékes vízhálózatban a víz mekkora német keménységű fok szokott lenni általában?

Köszönettel Dávid Lajos
Bakonykarszt Zrt. 2016-01-07 21:26:34
Tisztelt Dávid Lajos!

A Bakonykarszt Zrt. honlapján, törvényi kötelezettségünknek is megfelelően, és természetesen Felhasználóink megfelelő tájékoztatása érdekében is, közöljük a Társaságunk által üzemeltett települési víziközmű rendszerek vízminőségi adatait. A bejegyzésében kért, Hajmáskér településre vonatkozó, adatokat az alábbi linken tudja megtekinteni:
http://bakonykarszt.hu/index.php?pg=water_quality&region_city=406
A vízminőségi adatokat negyedévente frissítjük. Az értékeket a frissítést megelőző 1 év méréseinek átlagából képezzük. Az általunk üzemeltetett teljes települési lista adatai a honlap "Tudnivalók" => "A víz minősége" menüpontok alatt láthatóak.
Az Ön által kért adat a táblázat szerint 23 német keménységi fok, tehát viszonylag kemény ivóvízről van szó, nagy ásványi anyag tartalommal.

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+3620-390-71-42

152 db összesen
ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINK,
ÜZEMEGYSÉGEINK
ELÉRHETŐSÉGEI

hírleveleink

On-line Ügyfélszolgálat Mobil Alkalmazás
 
Várpalota térségi bántapusztai vízbázis biztonságba helyezése
KEOP-2.2.3/B/09-11
-2011-0003
Magyarország megújul


Készítette: