Menü

„A vízkincset nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön!”
Főoldal
Vevőelégedettségi kérdőív
2017. október 23. hétfő - Gyöngyi napja - 18:59

Vevőelégedettségi kérdőív

Kérjük szánjon 5 percet kérdőívünk kitöltésére, hogy véleménye felhasználásával javíthassunk szolgáltatásaink minőségén!
Köszönjük!
* a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
1. Kérjük adja meg, melyik településen veszi igénybe a szolgáltatásunkat!:*

2. Kérjük válassza ki, hogy Ön melyik csoporthoz tartozik!:*
a) nagyfogyasztó
b) önkormányzat
c) lakossági mellékmérős felhasználó
d) lakossági főmérős felhasználó

3. Értékelje, hogy mennyire elégedett a BAKONYKARSZT Zrt. jelenlegi tevékenységével. (1=legrosszabb, 5= legjobb)
a. folyamatos vízszolgáltatás :*
1
2
3
4
5
b. megfelelő víznyomás:*
1
2
3
4
5
c. folyamatosan jó vízminőség:*
1
2
3
4
5
d.) korrekt ügyintézés:*
1
2
3
4
5
e. tájékoztatás a tervezett karbantartásokkal összefüggő vízhiányról:*
1
2
3
4
5
f. gyorsan, megbízható minőségben szünteti meg az üzemzavarokat:*
1
2
3
4
5

4. Mennyire elégedett Ön a víz (1=legrosszabb, 5= legjobb):
a. ízével :*
1
2
3
4
5
b. szagával:*
1
2
3
4
5
c. tisztaságával :*
1
2
3
4
5

5. Tudja-e Ön, hogy hol található a BAKONYKARSZT Zrt. legközelebbi ügyfélszolgálata?:*
IGEN
NEM

6. Mennyire volt Ön elégedett a BAKONYKARSZT Zrt. munkatársainak az alábbi tulajdonságaival? (1=legrosszabb, 5= legjobb)
a. udvariasságával:*
1
2
3
4
5
b) segítőkészségével:*
1
2
3
4
5
c) szakértelmével:*
1
2
3
4
5
d) pontosságával:*
1
2
3
4
5
e) bizalomkeltő megjelenésével:*
1
2
3
4
5
f) tájékozottságával:*
1
2
3
4
5

7. Ha problémája lenne a vízszolgáltatással, hogy venné fel a kapcsolatot a szolgáltatóval? (több válasz is lehetséges):*
Telefonon
Levelezés útján
Interneten keresztül, e-mail-ben
Az ügyfélszolgálati irodán keresztül személyesen

8. Hogyan ítéli meg Ön a BAKONYKARSZT Zrt. szolgáltatásait és tevékenységét a többi közszolgáltatáshoz viszonyítva?:*
Jobbnak tartom
Gyengébbnek tartom
Nem érzek különbséget a közszolgáltatók között

9. Mennyire elégedett Ön a vízóra (1=legrosszabb, 5= legjobb)
a) leolvasás gyakoriságával?:*
1
2
3
4
5
b) leolvasás idejének előrejelzésével?:*
1
2
3
4
5
c) leolvasó azonosíthatóságával?:*
1
2
3
4
5
d) leolvasó pontosságával?:*
1
2
3
4
5

10. Véleménye szerint melyik a jobb számlázási mód?:*
Papír alapú számla
E-számla

11. Ön szerint melyik a legjobb fizetési mód?:*
Postai csekk
Banki átutalás
Csoportos beszedés
Elektronikus befizetés számlaközponton keresztül

12. Ha problémája lenne a díjfizetéssel, igényelné-e a részletfizetést?:*
IGEN
NEM

13. Szokta-e olvasni, a BAKONYKARSZT Zrt. időnként megjelenő hírlevelét?:*
IGEN
NEM

14. Ha igen, akkor hasznosnak találja-e a hírlevélben közölt információkat?:
IGEN
NEM

15. Ha nem a válasza, akkor miről olvasna szívesen?:

16. Szokta-e Ön látogatni a BAKONYKARSZT Zrt. honlapját?:*
IGEN
NEM

17. Ha igen, akkor hasznosnak találja-e a honlapon található információkat?:
IGEN
NEM

18. Miről szeretne még olvasni vagy tájékozódni a BAKONYKARSZT Zrt. honlapján?:

19. Mit szólna hozzá, ha ezentúl könnyen és gyorsan, mobil online ügyfélszolgálaton is intézhetné az ügyeit?:*
Jó ötlet, szívesen használnám
Nem tartom jó ötletnek

20. Tesztelte-e már az új mobil online ügyfélszolgálat applikációnkat?:*
IGEN
NEM

21. Milyen ügyeket intézne szívesen az online ügyfélszolgálaton?:

22. Élne-e Ön a honlapon keresztül is lehetséges bankkártyás fizetési lehetőséggel?:*
IGEN
NEM

23. Tudomása van-e arról, hogy a BAKONYKARSZT Zrt. központi hívószáma az idei évben megváltozott?:*
IGEN
NEM

24. Az új központi hívószámon elérhető mellékeken könnyen és gyorsan sikerült-e az adott ügyet elintézni?:*
IGEN
NEM

25. Ha bármilyen észrevétele, javaslata van a BAKONYKARSZT Zrt. részére kérjük ossza meg velünk.:
Készítette:
A BAKONYKARSZT Zrt. 2017. június 19-től megújult, korszerű telefonközponton keresztül fogadja Tisztelt Felhasználói megkereséseit.

Társaságunk központja, az üzemmérnökségek valamint az ügyfélszolgálati és fiókirodák egységesen a

88/411-141-es telefonszámon

lesznek elérhetőek. A megújult telefonközpont biztosítja, hogy felhasználóink ügyeiket gyorsan, és egyszerűen intézhessék. bezárás