Tisztelt Felhasználóink!
A BAKONYKARSZT Zrt. koronavírus terjedésének megelőzése érdekében 2020. augusztus 10-től felfüggesztette a személyes ügyfélfogadást a nemesgörzsönyi ügyfélszolgálati fiókirodán. Felhasználóink és Kollégáink egészségének védelme érdekében szükséges további korlátozó intézkedéseket bevezetnünk. 2020. szeptember 7-től határozatlan ideig felfüggesztjük a személyes ügyfélfogadást a zirci és nagyvázsonyi ügyfélszolgálati fiókirodáinkon is. A felfüggesztés ideje alatt Kollégáink telefonon és elektronikus úton továbbra is segítik az ügyintézést, a fiókirodák hivatalos nyitvatartási idejében. Az ajkai (8400 Ajka, Fő út 62.), várpalotai (8100 Várpalota, Péti út 1.) és veszprémi (8200 Veszprém, Pápai út 41.) ügyfélszolgálati irodánk továbbra is a megszokott nyitvatartási rendben biztosítja a személyes ügyintézés lehetőségét. Kérjük Tisztelt Felhasználóinkat, hogy műszaki ügyintézés előtt minden esetben szíveskedjenek az ügyintézővel telefonon időpontot egyeztetni, illetve a telefonos és online ügyintézést választani.
Telefonon és/vagy online az alábbi ügyek intézhetők:
1. Átlagmódosítás, mérőállás bejelentés, (online és telefonon)
2. Locsolóvízmérős ügyintézés, (honlap/e-mail és telefonon)
3. Számlaegyeztetés, (telefonon)
4. Társasházi ügyintézés, (telefonon)
5. Hátralékkezelés. (telefonon)
A közszolgáltatással kapcsolatos számlák befizetését bankszámlával, egyedi utalással, az e-számlás Felhasználóink a számlaközponton keresztül folyamatosan megtehetik.
A „sárga” csekkek feladhatóak továbbra is postai úton, i-Csekkel (mobil alkalmazás), bankkártyával honlapról, egyedi utalással, fizetési ponton (sárga terminál).
Fentiek kapcsán szíves megértésüket kérjük, melyet előre is köszönünk!
Vigyázzunk Magunkra! Vigyázzunk Egymásra!
BAKONYKARSZT Zrt.