Ügyfélszolgálat: (88) 411-141
Hibabejelentés (24 órás ügyelet): (88) 425-498
Akadálymentesített változatVáltás magyar nyelvreSwitch to englishAuf deutsch

Hátralékkezelési ügyintéző

A BAKONYKARSZT Zrt.
Veszprémi Székhelyére
Hátralékkezelési ügyintéző
munkakörbe, munkatársat keres márciusi munkakezdéssel

A leendő munkatárs feladatai lesznek:
  • - a Társaság kintlévőségeinek naprakész figyelése, behajtási intézkedések megtétele;
  • - felhasználói panaszok kezelése telefonon, írásban és személyesen;
  • - részletfizetések, fizetési haladék és egyéb méltányossági kérelmek elbírálása;
  • - kapcsolattartás önkormányzatokkal, hatóságokkal, valamint a Társaság üzemegységeivel;
  • - a munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek elvégzése;
  • - adatszolgáltatások összeállítása, kimutatások, statisztikák, jelentések készítése.
A munkakör betöltéséhez szükséges feltételek:
  • - középiskolai érettségi bizonyítvány, (közgazdasági szakirányú végzettség előnyt jelent);
  • - Excel, Word felhasználói szintű ismerete;
  • - nagyfokú munkabírás, rugalmasság, megbízhatóság, pontosság és diszkréció,
  • - kiváló problémamegoldó és önálló munkavégzési készség, de csapatban is hatékonyan tudjon közreműködni;
  • - 1-3 év tapasztalat adminisztrációs területen;
  • - rendszerben való gondolkodás képessége.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, úgy szakmai önéletrajzát a megpályázott munkakör feltüntetésével 2020. január 31-ig kizárólag az alábbi e-mail címre várjuk:
Kapcsolattartó
Stadler Emese
stadler.emese@bakonykarszt.hu
Pályázat