A BAKONYKARSZT Zrt. az E-ügyintézési törvény 1. § 17. l) pontja értelmében elektronikus ügyintézést is biztosít ügyfelei részére https://epapir.gov.hu/ elérhetőségen.
Az elektronikus dokumentumokat Tárgsaságunk hivatali kapun keresztül fogadja biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével, amely biztosítja az elektronikus dokumentumok sértetlenségét a befogadás tényének és időpontjának egyértelmű igazolásával.
Társaságunk Hivatali kapu elérési adatai:
• teljes neve: Bakonykarszt Víz- és Csatornamű Zrt.
• rövid neve: BKZRT
• KR ID: 107303922
Társaságunk az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével biztosítja az alábbiak szerint:
E-PAPÍR SZOLGÁLTATÁS
Az e-Papír szolgáltatás egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.
Az e-papír-szolgáltatás célja, hogy azokban az eljárásokban vagy egyszerű ügyekben is legyen lehetősége az ügyfélnek beadványát elektronikus úton továbbítani társaságunk részére, amelyeket gyakoriságuk, egyediségük, vagy egyéb ok miatt nem indokolt szakrendszerrel támogatni. A szolgáltatás központi azonosítási ügynök (KAÜ) szolgáltatáson keresztül vehető igénybe, elérhetősége: https://epapir.gov.hu/ Társaságunk felé e-papír-szolgáltatás keretében indítható ügyintézés témacsoportja megtalálható a közüzemi szolgáltatás címszó alatt.
A témacsoporton belül az alábbi ügytípusokat tudják ügyfeleink kiválasztani:
• vízminőséggel kapcsolatos bejelentés,
• számlareklamáció,
• károkozás bejelentése,
• egyenleggel kapcsolatos információ kérése,
• hátralékkal, behajtással kapcsolatos ügyintézés,
• részletfizetési megállapodás iránti igény,
• hiánypótlás megküldése folyamatban lévő ügyhöz.
A rendelkezési nyilvántartás (RNY) szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére.
• Ha az ügyfél gazdálkodó szervezet, az E-ügyintézési tv. 14. § (1) bekezdése alapján köteles bejelenteni a rendelkezési nyilvántartásba az elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elérhetőségét.
• Ha az ügyfél természetes személy, és ügyeit elektronikusan kívánja intézni, az elektronikus ügyintézés engedélyezése céljából alaprendelkezést kell tennie.
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos esetleges panasz az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél (https://euf.gov.hu/) jelenthető be. Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban felmerült kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (kormányzati ügyfélvonal) nyújt segítséget az 1818 telefonszámon.