Ügyfélszolgálat: (88) 411-141
Hibabejelentés (24 órás ügyelet): (88) 425-498
Akadálymentesített változatVáltás magyar nyelvreSwitch to englishAuf deutsch

A BAKONYKARSZT Zrt. ismét az ország legjobb vízműve a felhasználóink szerint

A BAKONYKARSZT Zrt. ismét az ország legjobb vízműve a felhasználóink szerint
 
A víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 5. § (2) bekezdésében foglaltak alapján, 2018-tól kezdődően a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kötelezte a víziközmű-szolgáltatókat – így társaságunkat a BAKONYKARSZT Zrt.-t is –, hogy kétévente független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a lakossági felhasználók víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos elégedettségét, a fogyasztói érdekek védelme és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából.
 
A 2020. évi felmérés 2020. január 4-től indult, melynek keretében a felhasználók az ügyfélszolgálaton személyes ügyintézés során tableten (Azonnali felmérés), illetve telefonos ügyintézés alkalmával (Kiegészítő felmérés) azonnal válaszolhattak egy-egy kérdésre.
 
Az Alapfelmérést a társaságoktól független PSYMA HUNGARY Kft. (közvélemény-kutató szervezet) végezte. A közvélemény-kutató szervezet munkatársai 2020. őszén személyesen keresték fel az előzetesen, véletlenszerűen kiválasztott felhasználókat. A személyes megkeresés során a lakossági felhasználók kifejthették véleményüket a víziközmű-szolgáltatásról. Az Alapfelmérés kérdéskörei kiterjedtek a felhasználók kialakult véleményére az ivóvíz minőségéről, az ellátás folyamatosságáról, a fogyasztás méréséről, a hirdetmények megismerhetőségéről, az ügyfélszolgálatokról és a számlázásról, valamint a panaszkezelés hatékonyságáról. A fentieken túl az Alapfelmérés olyan napirenden lévő kérdésekről is megkérdezte a felhasználók véleményét, mint a szolgáltató környezet megóvása érdekében végzett tevékenysége, illetve a nyújtott szolgáltatás ár-érték aránya.
 
A felmérések alapján, a MEKH által megbízott Kutatópont Kft. (Koordinátor) készítette el országos szinten, a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos lakossági felhasználói elégedettségi felmérés összefoglaló jelentését.
 
Összesen 39 szolgáltató ügyfelét keresték fel és több, mint 2.000.000 felhasználói válasz került feldolgozásra. Ezek alapján dolgozták ki az úgynevezett FEF-Index, mérőszámot. A FEF-Index 0 és 1000 pont közötti értékeket vehetett fel.
 
A 2020. évi felmérés eredményeit 2021. április 28-án online rendezvényen, ünnepélyes keretek közt ismertette a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal.
 
A szolgáltatók eredményei alapján a magyarországi átlag pontszám 874 lett és a leggyengébb eredmény is 800 pont felett volt, vagyis az ügyfelek véleménye alapján a víziközmű szolgáltatók kimagaslóan jól szerepeltek a felmérésekben.
 
Büszkék lehetünk arra, hogy a pontszámok alapján a legjobb eredményt a 2018.-as felmérés után a 2020. évi felmérésben is Társaságunk a BAKONYKARSZT Zrt. érte el, 930 ponttal.
 
(Dobogós helyet szerzett még a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. (928) és a BÁCSVÍZ Zrt. (914).)
 
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal megbízásából készített felmérés részletes eredményei itt érhetők el.
 
A BAKONYKARSZT Zrt. ezúton köszöni meg Tisztelt Felhasználónak a felmérés során nyújtott együttműködését és a Társasággal szembeni bizalmat, melyet a következő időszakban is igyekszünk megőrizni.
 
Pályázat