Ügyfélszolgálat: (88) 411-141
Hibabejelentés (24 órás ügyelet): (88) 425-498
Akadálymentesített változatVáltás magyar nyelvreSwitch to englishAuf deutsch

Panaszkezelés

PANASZKEZELÉS

PANASZÜGYEK KEZELÉSE

Társaságunk törekszik arra, hogy felhasználóink szolgáltatásainkat megelégedéssel vegyék igénybe. Minden megkeresés esetén próbáljuk a felhasználó számára is a legkedvezőbb döntést meghozni, azonban legnagyobb igyekezetünk ellenére is kialakulhat olyan helyzet, amikor a felhasználó nem ért egyet döntésünkkel. A fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti Társaságunkkal.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel. Az írásban érkezett panaszokat egyedi azonosítóval látjuk el és a postai érkeztetés napját minden beérkezett küldeményen feltüntetjük.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben köteles Társaságunk panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni, kivéve, ha a felhasználó panaszát szóban közli és Társságunk az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.
 

PANASZBEJELENTÉS

Bejelentését megteheti személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban vagy telefonon a 88/411-141 telefonszámokon. Írásban bejelentését elküldheti az 8200 Veszprém Pápai u. 41. postacímre.
Az elektronikus leveleket az  bakonykarszt@bakonykarszt.hu címre várjuk.
Pályázat