Ügyfélszolgálat: (88) 411-141
Hibabejelentés (24 órás ügyelet): (88) 425-498
Akadálymentesített változatVáltás magyar nyelvreSwitch to englishAuf deutsch

Telefonon intézhető ügyek

Végszámla v. elszámoló számla készítés
A bejelentett vízmérőállásig elkészítjük az elszámoló számlát és postázzuk az ügyfélnek.
Fizető cím módosítás
A számlák fizetőjének címét a bejelentett új címre módosítjuk számlázási rendszerünkben és a következő számlákat már erre a címre küldjük.
Számlázással kapcsolatos egyeztetés
A kiállított számla tartalmával, leolvasással, a számlázott mennyiséggel kapcsolatos egyeztetések.
Vízmérő állás bejelentés
A felhasználó által bediktált vízmérő állást rögzítjük számlázási rendszerünkben és ezzel a mérőállással fogja megkapni számláját az ügyfél.
Átlagmennyiség módosítás
A felhasználó kérheti átlagmennyiségének módosítását, ha felhasználási szokásai változtak, vagy a felhasználók létszámában történt változás. Ez esetben a következő számlacsomagban már az új átlagmennyiséget számlázzuk.
Folyószámla egyeztetés, hátralékról csekk küldés
Ehhez szükség van a fizető azonosító illetve a fizető partner személyes adataira. Ezek közlése után van lehetőség a társaságunk által nyilvántartott folyószámla egyeztetésére. Szükség esetén csekket küldünk az elmaradásról.
Igazolás, számla másolat, szerződés másolat kérése
Igazolást küldünk az ügyfél kérésére a megadott időintervallumra kiküldött számláról, mely tartalmazza az aktuális folyószámla egyenleget is. Amennyiben az eredeti számla megsérül, elvész, lehetősége van a felhasználónak a számláról másolatot kérni. Ugyanígy a szolgáltatási szerződést is megküldjük másolatban.
Fizetési mód változás
Abban az esetben, ha az ügyfél megszüntette lakossági folyószámláját és csekken szeretné befizetni számláinak összegét, módosítjuk a fizetési módot számlázási rendszerünkben, és a következő számláit már csekkel együtt postázzuk. Ha nem teljesül valamelyik már kiküldött számla kiegyenlítése a pénzintézeten keresztül, arról az összegről is küldünk külön csekket a számlafizetőnek. Továbbá, ha ügyfelünk csekkes fizetési módról szeretne áttérni átutalásos fizetési módra, arra is lehetősége van.
Részletfizetési megállapodás
Amennyiben nehézséget okoz ügyfelünknek egy magasabb összeg kifizetése, lehetősége van részletfizetési könnyítést kérni. A részletfizetési megállapodást 2 példányban küldjük meg, melyből 1 példányt aláírva vissza kell juttatni társaságunk címére. A megállapodott részletek számának megfelelő csekket is mellékelünk a részletfizetési megállapodáshoz, melyen teljesítheti az ügyfél a részletek összegét.
Helyszíni vízmérő-ellenőrzés kérése
Az ellenőrzést kérőt a megadott telefonszámon ellenőrünk visszahívja időpont egyeztetés miatt. Az ügyfélnek is megfelelő időpontban ellenőrünk felkeresi a felhasználási helyet és az ellenőrzés megállapításait jegyzőkönyvben rögzíti.
Időpontfoglalás
A várakozási időt elkerülendő, ügyfeleinknek lehetőségük van időpontot foglalni a nyitvatartási időn belül bármelyik ügyfélszolgálati irodánkba.
Pályázat