Ügyfélszolgálat: (88) 411-141
Hibabejelentés (24 órás ügyelet): (88) 425-498
Akadálymentesített változat

e-Papír ügyintézés

A BAKONYKARSZT Zrt. az E-ügyintézési törvény 1. § 17. l) pontja értelmében önkéntesen vállalt elektronikus ügyintézést biztosít a jövőben ügyfelei részére.
A szolgáltatás várhatóan 2021. január 1-től lesz elérherő.
 
Az elektronikus dokumentumokat Tárgsaságunk hivatali kapun keresztül is fogja fogadni biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével, amely biztosítja az elektronikus dokumentumok sértetlenségét a befogadás tényének és időpontjának egyértelmű igazolásával.
 
Társaságunk Hivatali kapu elérési adatai:
•              teljes neve: Bakonykarszt Víz- és Csatornamű Zrt.
•              rövid neve: BKZRT
•              KR ID: 107303922
 
 Társaságunk az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével biztosítja az alábbiak szerint:
 
E-PAPÍR SZOLGÁLTATÁS
Az e-Papír szolgáltatás egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.
Az e-papír-szolgáltatás célja, hogy azokban az eljárásokban vagy egyszerű ügyekben is legyen lehetősége az ügyfélnek beadványát elektronikus úton továbbítani társaságunk részére, amelyeket gyakoriságuk, egyediségük vagy egyéb ok miatt nem indokolt szakrendszerrel támogatni. A szolgáltatás központi azonosítási ügynök (KAÜ) szolgáltatáson keresztül vehető igénybe, elérhetősége: https://epapir.gov.hu/
Társaságunk felé e-papír-szolgáltatás keretében indítható ügyintézés témacsoportja a közüzemi szolgáltatás címszó alatt lesz megtalálható. A témacsoporton belül az alábbi ügytípusokat tudják ügyfeleink kiválasztani:
•              panaszbejelentés szolgáltatással kapcsolatban,
•              reklamáció számlázással kapcsolatban,
•              kárbejelentés,
•              igazolás kérés folyószámla egyenlegről,
​•              hátralékkal kapcsolatos egyeztetés, információkérés,
•              részletfizetési kérelem
 
A rendelkezési nyilvántartás (RNY) szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére.
A rendelkezési nyilvántartás jelenleg a https://rendelkezes.gov.hu/rny-public/ címen érhető el KAÜ-szolgáltatáson keresztüli azonosítást követően.
 •             Ha az ügyfél gazdálkodó szervezet, az E-ügyintézési tv. 14. § (1) bekezdése alapján  köteles bejelenteni a rendelkezési nyilvántartásba az elektronikus kapcsolattartásra                        szolgáló elérhetőségét.
•              Ha az ügyfél természetes személy, és ügyeit elektronikusan kívánja intézni, az elektronikus ügyintézés engedélyezése céljából alaprendelkezést kell tennie.
 
Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos esetleges panasz az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél (https://euf.gov.hu/) jelenthető be.
 Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban felmerült kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (kormányzati ügyfélvonal) nyújt segítséget az 1818 telefonszámon.